קראו כיצד להפוך את חדר השינה שלכם לנעים והרמוני שידבר בשפה אחת וייצר תחושה של חדר בבית מלון מעוצב

חברת רהיטי דורון משיקה בימים אלו ליין צעיר, אופנתי ועדכני, לחדרי השינה של ההורים ומשווקת אותו במחיר נוח והוגן המתאים לכל כיס. מעצבת הבית של החברה רונית טל,  חלקה איתנו נקודות מרכזיות אליהן כדאי לשים לב בבואנו לעצב את חדר השינה שלנו, קטן כגדול, ולהופכו לסוויטה מפנקת

 

המיטה הזוגית מהווה את מרכזה של סוויטת השינה ההורית ויזואלית ושימושית, ולכן חשוב לבחור אותה בקפידה

גודלה של המיטה הוא קריטי ליצירת תחושה מרווחת בחדר. מיטה בגודל 140X190מתאימה לחדרים בגדלים שונים ולגודל המצעים הסטנדרטי ברשתות השונות, מאפשרת נוחות אך אינה מכבידה על החדר. מכיוון שהמיטה היא הפריט הבולט בחדר, כדאי לבחור בעיצוב עדין ומינימליסטי על טהרת הגוונים הבהירים. מיטת רחף, כמו המיטה שעיצבה טל עבור רהיטי דורון, היא דוגמה מצוינת למיטה המשרה תחושת קלילות וניתוק מהרצפה, מינימליסטית ונמוכה. היא מאובזרת בגב ישר וסולידי שמקנה, גם הוא, תחושה נעימה ולא משתלטת ועיצוב עכשווי מודרני.

 

כדאי להתאים את פרטי הריהוט זה לזה כדי להשיג תחושת מרווח ואשליה של מרחב  בחדר השינה

על השידות הצמודות למיטה להיראות כהמשך ויזואלי שלה ולכן יש לבחור בשידות התואמות בסגנונן וצבען. כך תקבלו עיצוב הרמוני ומראה יוקרתי.

ארון הבגדים הוא רהיט דומיננטי בחדר לכן רצוי לבחור בארון תואם, המעוצב בקווים נקיים

הארונות של רהיטי דורון נותנים תשובה למעטפת שקטה ומינימליסטית הדרושה כדי לאפשר תחושת סוויטה מהודרת ורגועה בחדר.

 

איכותי ומעוצב יותר

הארונות כוללים מידוף, תליה, טריקה שקטה ובטוחה, ורגלי איזון לפילוס מושלם. לארון תוספת של מגירות פנימיות וחיצוניות, וכמובן מראות. באולמות התצוגה של רהיטי דורון ניתן למצוא ארונות כאלו, מעוצבים, מאובזרים ואיכותיים, במחירים שכולנו יכולים!

 

רהיטי דורון – www.doron1949.co.il