עיצוב המטבח מתפתח ומתעדכן ללא הרף. כיום ניתן להתאים את החזיתות ומשטחי העבודה שלו, לסגנונות הטרנדיים החמים בתחום, ולקבל עיצוב מושלם, המתאים לסגנון הבית, עד לפרט האחרון!

 

העיצוב התעשייתי נולד בארצות הברית כשצעירים החלו להסב למגורים מבנים תעשייתיים נטושים שלימים נקראו “לופט”

את הלופט מאפיינים: תקרה בגובה רב, כיוון אור אחד,  מינימום קירות וכבוד לחומרים התעשייתיים המקוריים כמו בטון ומתכות. ממנו נולד הטרנד התעשייתי בעיצוב הבית, אותו מאמצים רבים מאיתנו. הוא לרוב מינימליסטי כשהגוונים השולטים בו בהירים בגימור מט, כמו אפורים, ברזל טבעי וחלודה.

stontech-technology-1

 

בעשור האחרון הפך המטבח ל”סלון החדש”, הוא נמצא בחלל אחד עם פינת הישיבה והאירוח, מכתיב ומשקף בנראותו את הסגנון העיצובי של הבית כולו

המטבח הפך למרכז הבית, הוא מעוצב בקפידה, פתוח ורחב ממדים ולכן תופס את מקומה של פינת הישיבה בהוויה הביתית. עולם עיצוב המטבח, מאמץ חומרים וצורות עיבוד חדשות לבקרים, ונושא את נס החדשנות והטכנולוגיה המתקדמת. שולחנות אוכל מתחברים או משתלבים באי, ושילוב שטיחים, טלויזיה מובנית וכיסאות נוחים, גורמים לבני הבית להישאר במטבח גם לאחר שהארוחה הסתיימה.

uaaea-ucuaea

 

המטבח התעשייתי הוא הטרנד החדש בנוף המטבחים האורבאניים, כשחומרי הגמר נלקחים היישר מתעשיית הבטון או הפלדה: פח מוחלד או מושחר, נירוסטה וכרום, או למראה חמים קצת יותר: נחושת וברונזה

בנוסף, אם בעבר המטבח היה טריטוריה נשית בלבד, הרי שכיום, גברים ונשים כאחד מבשלים באופן תדיר ונהנים מכך, כשרבים מגדולי השפים בעולם הינם גברים. נתונים שכנראה השפיעו רבות על הפופולאריות הרבה שצבר הסגנון התעשייתי-הייטקי, הגברי והקר, בעיצובו.

stontech-technology-4

 

כדי לתת מענה הולם לטרנד התעשייתי משווקת חברת מטבחי זיו את המילה האחרונה בחזיתות ובמשטחים למטבח,   ה-STONTECH

ה-STONTECH, חוקר מחדש את השילוב המרתק שבין קרמיקה, ברזל ובטון, ומעניק לחזיתות ולמשטח במטבח מראה תעשייתי – מודרני, בעל חספוס ועומק רב. הוא מוצג במגוון טקסטורות וצבעים, קל לניקוי ועמיד בפני שריטות וטביעות אצבע. בעזרתו ניתן לייצר מטבח המעוצב בשלמות עד הפרט הקטן ביותר, עם חזיתות מרשימות וייחודיות, בעלות מראה סופר עכשווי ומבלי להתפשר על האיכות או הפרקטיות שלו .

 

מטבחי זיו – www.zivltd.com