שיפוץ, בנייה, קניה או מעבר דירה/בית הוא מאורע משמח ומרגש אך גם מתיש ומלחיץ. מצד אחד, זוהי הזדמנות חד פעמית לתת לעצמנו דרור ולהתחבר לצד היצירתי החבוי בנו. לעצב את ביתנו כך שייתן מענה לחלומותינו ולצרכינו האישיים באופן מושלם. אך מצד שני, יכולים להיווצר בלבול בין עושר האפשרויות השונות וחוסר בטחון באשר לנכונות בחירותינו. בלבול וחוסר בטחון שאינם פשוטים מכיוון שהסכום הנדרש לתהליך זה, הוא קרוב לודאי ההוצאה הגדולה ביותר שנידרש להוציא במשך חיינו

 

תהליך מעבר, בניה או שיפוץ כרוך גם בתהליכים בירוקרטים מתישים, מציאת האדריכל/ית והמעצב/ת הנכונים, הכנת תוכניות, קבלת התרים, בחירת החומרים ואנשי המקצוע השונים, יידוע גורמים שונים כמו העירייה וחברת החשמל, ולבסוף אריזת חפצים ובגדים מביתנו הקודם, הובלתם ועוד.

לעתים קרובות אנו מוצאים עצמינו אבודים מול כל אלו כבר מההתחלה… עוד בעודנו מנסים להצליח בעיצוב הבית או הדירה, מן היסוד, כדי שנבטיח לעצמנו תוצאה הרמונית ויפהפייה אך גם שימושית ומעשית, כזו שנוכל לקרוא לה “בית”.

בגיליון המיוחד הקודם, סיפקנו לכם עצות וטיפים שיעזרו לכם במלאכת עיצוב ביתכם. שמחנו לקבל מכם פידבקים חיוביים בטלפון, דרך האתר ודף הפייסבוק של המגזין שהראו כמה הם באמת נחוצים, והחלטנו להוציא עבורכם גיליון נוסף בנושא!

בקשנו ממיטב המעצבים, המומחים בתחום, ומהמנכ”לים של חברות הרהיטים הישראליות המובילות, אלו שמכירים מקרוב את המגמות החמות בעולם העיצוב ואת הצרכים והמאוויים הספציפיים של הקהל הישראלי, עוד עצות וטיפים שימושים. כאלו שיהפכו את התהליך שאתם עוברים לקל יותר, ואת התוצר הסופי למעוצב, עדכני, נוח ונעים לחיות בו.

בגיליון זה תמצאו עצות לעיצוב מפתחי הבית, לערבוב הרמוני ואישי בין סגנונות שונים, לבחירת ולעיצוב המטבח, הארונות, פינות האוכל והישיבה, חדרי השינה והילדים, מבחר פתרונות הצללה לבית ועוד. טיפים כיצד לצלוח כזוג מעבר לדירה זוגית, או לחלופין כיצד להצליח ליצור עבורנו ועבור ילדנו בית משפחתי חם, כיצד להתאים את הגישה העיצובית שלנו לחלל בגודל שונה מזה שאנו מורגלים לו, או לתכנן בית שיתאים עצמו לצרכים ולהעדפות השונות של כל בני הבית.

מאחלת קריאה נעימה

והצלחה במשימה

ענת שי-לאור