חברת הריהוט האיטלקית הבינלאומית MERIDIANI, מיוצגת בארץ על ידי פנטהאוז רהיטים, וידועה בפרשנות חדשנית ומרעננת לפריטי עיצוב קלאסיים בעלי מראה אל זמני. החברה חורטת על דגלה את העיצוב והאיכות האיטלקיים הידועים כחסרי פשרות

 

כשמכניסים לבית פרטי ריהוט של MERIDIANI זוכים בעיצוב המפגין נראות נצחית ויוקרתית

MERIDIANI מזוהה עם קולקציות עיצוב וריהוט נצחיות ואלגנטיות, שלא נסחפות אחר אופנות וטרנדים משתנים ומקפידה על נראות, פרופורציות מדויקות ונוכחות, המשדרות עוצמה ויוקרה. מראשית דרכה מופקד על עיצוביה הארט דיירטור אנדריאה פריסיו, ששומר בקנאות על קו עיצובי ברור וייחודי, המתאים באופן מושלם לכל חללי הבית וחללי המגורים החיצוניים וכולל ספות, כורסאות, מיטות, כסאות, שולחנות, מזנונים וספריות.

 

רהיטיה של MERIDIANI מאופיינים בעושר, גיוון ואיכות שאין כדוגמתם 

קולקציית הרהיטים של MERIDIANI מזוהה כייחודית בזכות התמחותה בעולם הטכסטיל והשימוש בחומרי הגלם האיכותיים והיוקרתיים ביותר כמו כותנה בצפיפות גבוהה, פשתן, עור, צמר, משי וקטיפה, ובעבודת ריפוד משובחת. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה קולקציית טקסטיל עשירה של למעלה מ-500 בדים ועורות לבחירה, כשפריטי העיצוב משלימים זה את זה לכדי נראות שלמה אחת.

eaaia-iii-aeeua-meridiani-5

MERIDIANI מציגה במוצריה צבעוניות רעננה ועכשווית

החותמת העיצובית של MERIDIANI מאופיינת במשחקי צבע וחומר ההופכים כל פריט עיצובי לחי ובועט. האסתטיקה העיצובית שלה שומרת על ערכים אמנותיים, תוך שימוש בהדפסים גיאומטריים וקווים נקיים ומינימליסטיים שפוגשים בעוצמות של חומרים וצבעים בלתי שגרתיים, של העיצוב העכשווי בן זמנינו.

 

קולקציית 2016

הקולקציה לשנת 2016, TYPOLOGY, מציעה מיטות וכורסאות, שולחנות וארונות המכילים שילוב מתוחכם של חומרים ועושר של פרטים. מהדורת SHINE המיוחדת, כוללת יחידות איחסון, שולחנות קטנים ועוד, הזוכים לשילוב מתכות בגוונים זהובים, עץ וצבעים חזקים.

meridiani-salone-2014-16

רומא, פריז, מיאמי, ובהרצליה – ישראל

חברת פנטהאוז רהיטים השיקה חנות קונספט של MERIDIANI הבינלאומית בהרצליה פיתוח בה היא מציגה את קולקציות הריהוט החדשות של החברה לשנת 2016 לצד קולקציות נצחיות שנמכרות בהצלחה בכל רחבי העולם. סניף הרצליה מתמחה ביבוא אישי של מותגי היוקרה המעוצבים מכל העולם. המבקרים בסניף יכולים להתייעץ עם איש מקצוע, המציע שירותי ייעוץ וליווי בתכנון של עיצוב החלל, מהשטיח ועד לוילון.

 

קו בייסיק מעוצב ואיכותי במחירים אטרקטיביים

לפנטהאוז רהיטים סניף נוסף ביפו, בו תמצאו קולקציית ריהוט חוץ וקו בייסיק מעוצב ואיכותי במחירים משתלמים במיוחד. לחברה מחלקה מיוחדת לריהוט לובי לבנייני יוקרה וריהוט מוסדי, שליוותה בשנים האחרונות פרוייקטים רבים, ביניהם מלון האפנדי, מלון עלמה תל אביב , מלון נורמן, ריץ וולדורף ירושלים, גורדוניה ירושלים, וכרמים.

 

פנטהאוז רהיטים – www.penthouse-furniture.co.il