חברת פנדור מציעה מגוון מרשים של עיצובים, גוונים ומוצרי פרזול משלימים, כך שכל אחד יכול להרכיב לעצמו את דלת הפנים המושלמת בשבילו

חברת פנדור היא חברת דלתות הפנים הגדולה והאיכותית בארץ. היא מציגה מגוון ייחודי של דלתות פנים מעוצבות, איכותיות ועמידות, המגיעות בשלל צבעים ועיצובים. המגוון הרחב של חברת פנדור מאפשר ללקוח להתאים את עיצוב הדלת לעיצוב הקיים או הרצוי של ביתו, בין אם ההעדפה היא למראה מודרני, קלאסי, אורבני, כפרי או אקלקטי.

 

לרשת פנדור מספר קולקציות של דלתות פנים: פנדור למינטו, פנדור יוניק ופרימיום יוניק,. לכל קולקציה תכונות המייחדות אותה. דלתות יוניק, לדוגמא, זכו בפרסים והן היחידות מדוגמתן בעולם דלתות הפנים ומציעות עמידות לנזקי מים ומזיקי עץ. דלתות הלמינטו כוללות משקופים בצורות ועיצובים שונים, כאשר לכל סדרה מספר גוונים המתאימים לה.

את דלתות יוניק, ניתן להזמין בגווני עץ שונים, ביניהם אלון בהיר, אגוז טבעי וניו וונגה כהה ותעשייתי ובגוונים שונים של לבן או שמנת. למינטו פירנצה, קלאסי ועגול מגיעים בגווני עץ טבעיים ההולכים מצוין עם הטרנד הטבעי ההולך וכובש את עולם העיצוב ודלתות פנדור למינטו גוונים מוצעות בלבן או בשמנת שחזרו השנה לאופנה ובגדול, ומתאימות לטרנד המודרני. את הדלתות ניתן לעצב בחלונות וצוהרים בגדלים וצורות שונות, התורמים למראה הרצוי. צוהרים אופקיים ארוכים המונחים זה מעל זה יוצרים, לדוגמא, מראה יפני מינימלי, בעוד סדרה של שלושה או ארבעה צוהרים מעוינים מתאימים במיוחד למראה הכפרי.

 

לצד הדלתות מציעה חברת פנדור קו מוצרי פרזול משלימים, איכותיים ומעוצבים. קולקציית הידיות כוללת ידיות ישרות ומרובעות או עקלקלות ומעוגלות וידיות בעלות הטבעות מעניינות, בעוביים וסגנונות שונים. אל הדלתות ניתן להוסיף תריסי אוורור בלבן או בשחור ו”צו-אור”, צוהר-מנורה החוסך מקום, מספק תאורה נעימה ומראה כסוף ומודרני בעיצוב מעוגל או מרובע.

 

הלקוח יכול לשלב בין האפשרויות והמוצרים המשלימים השונים ולהרכיב לעצמו דלת בעלת תכונות חומר, סגנון, צבע ומראה כללי ייחודיים המתאימים לטעמו, לצרכיו ולעיצוב הכולל של ביתו בדיוק מושלם.

פנדור | www.pandoor.co.il