חברת רהיטי דורון מציגה קולקציית ריהוט ומטבח איכותית, פרקטית ומעוצבת, המוצעת במחירים אטרקטיביים, כראוי לחברה ששורשיה בחברה הישראלית!

השהיה הרבה בבית משפיעה רבות ומביאה איתה תובנה שעיצוב צריך לעסוק בצרכים העכשוויים, ובנתינת ערך פונקציונאלי אמיתי לכל פריט בו   

מדובר בשינוי תפישתי מהותי וברהיטי דורון הבינו זאת מזמן! נראות ראוותנית ועושר וויזואלי מיותר מפנים מקומם לעיצובים הפשוטים והיפים של הקולקציה ולייצור איכותי של פריטי ריהוט מאופקים, בקווים מינימליסטיים וישרים. כך מתאפשר עיצוב חלל ביתי ונוח, מכיל ופרקטי שנועד לשרת בראש ובראשונה את בני הבית וצרכיהם.

המטבח הפך ללב ליבו של הבית! המשפחה הישראלית חזרה לבישול יומיומי, לעבוד על המחשב, וללמוד בזום סביב האי, ועוד. רהיטי דורון יוצאת בבשורה חשובה ללקוחותיה המחפשים מטבח חדש, מעוצב ואיכותי

באולמות התצוגה שלה מוצגים דגמים אופנתיים, המיוצרים בשיטות ותהליכי יצור מדויקים  על פי צרכיו, ורצונותיו של כל לקוח.

מטבח מרווח המיוצר מחומרים יוקרתיים נמכר, כנהוג ברהיטי דורון, במחירים שוברי שוק ובעיקר הוגנים!

המטבחים עשויים סנדוויץ’ איכותי ואת החזיתות של חברת EGEER תוכלו לבחור מתוך מגוון חיפויים מחומרים וצבעים עכשוויים כמו  ננו, סינכרונייז, היי גלאס או פולימרי כפרי. המטבחים מאובזרים בפרזול מלא של BLUM: קלפות, צירים, ומסילות איכותיים עם טריקה שקטה.

הרגלי העבודה השתנו, רבים מאתנו עוברים לעבוד מהבית, זקוקים למרחב עבודה אישי ולכן בוחנים מחדש את השימוש בחללים ומעדכנים בהתאם את הריהוט בבית.

על כל אלו עונה רהיטי דורון שמציעה שולחנות וכוורות לפינות עבודה ביתיות וארונות המשתלבים בכל חלל בבית, ארונות אמבט וחדרי שינה וילדים, אותם ניתן לרכוש באולמות התצוגה שלה ברחבי הארץ או באתר האינטרנט המציע קניה נוחה ומהירה.

רהיטי דורון – www.doron-home.co.il