מחפשים ארונות לחדרי השינה, לחדרי העבודה, הילדים והנוער? מחפשים ארון חדש לאמבט או צריכים חדר ארונות קומפלט? תשמחו לדעת שניתן למצוא הכל בחנויות של רהיטי דורון, באיכות מעולה, במחיר נוח ובעיצוב עכשווי

התקופה המוזרה של ימי הקורונה מכתיבה לרבים מאיתנו חשיבה מחדש על הרגלנו והתארגנות מחדש לשהות רבה בבית. מצב שמוביל אותנו מצד אחד לצורך גדול מהרגיל באחסון וליצירת חדרי או פינות עבודה ביתיים, ומצד שני לרכישת ארונות חכמה מושכלת, כשאין לדעת עד מתי ואיך תראה השגרה החדשה.

 חזקים באיכות!

הארונות של רהיטי דורון מיוצרים מלוחות עץ של חברת EGGER האירופאית הידועה בכל העולם בטיב ואיכות מוצריה. הם בעלי תווי תקן מחמירים לאיכות, שמירה על הסביבה וניהול יערות אחראי. לוחות העץ מצופים מלמין איכותי בשכבה כפולה Anti Scratch המחזק אותם ומגן עליהם מפני שריטות. הארונות מצוידים גם בפרזול מעולה המבטיח שימוש קל, נוח, חלק ובטיחותי לאורך שנים.

 חזקים בעיצוב!

ברהיטי דורון דוגלים בעיצוב מינימליסטי עדכני ומציעים ריהוט בעיצוב נקי, מוקפד ופונקציונאלי. לצד ארונות במראה לבן טוטאלי או גוון עץ טבעי, תמצאו ארונות בצבעים עכשוויים העושים שימוש ב-BLOCKING COLOUR, ומאפשרים עיצובית מראה מודרני המשתלב בקלות בכל חדר ומוסיף נופך מודרני לעיצוב הקיים.

 חזקים במחיר, ללא פשרות!

המחיר הנוח הוא העומד בבסיס המוטו של החברה: לאפשר לכל אחד לרכוש ריהוט לבית במחיר הוגן ומבלי להתפשר על איכות הארון או על השירות. לדוגמא, ארון הזזה ברוחב 1.60 מ’ כולל מידוף ותליה נמכר ללקוח במחיר 999 ₪ בלבד! שירות הלקוחות דואג שהחוויה של קניית והתקנת הארון תהיה פשוטה ונעימה, ושהארון ישרת את בעליו ללא תקלות ולאורך שנים.

 חזקים בהובלה והרכבה –   רק 200 ש”ח לא משנה כמה קונים!

רהיטי דורון מציעים לקוחות המזמינים דרכם את חברת ההובלה וההרכבה ליהנות מהטבת תשלום, רק 200 ₪ על כל הרהיטים בהזמנה ולכל אזורי ההזמנה!! הצעה מאוד משתלמת. ביום ההובלה מתבצעת ההרכבה במקצועיות ובאיכות גבוהה.

חברת רהיטי דורון מציעה לקהל ריהוט מצוין לחדרי הבית, מיטות, ארונות, שולחנות, חדרי אמבטיה, חדרי ארונות, מטבחים ועוד.

רהיטי דורון – www.doron-home.co.il