פרגולות מקושרות בדרך כלל עם קיץ ושמש אבל ישנן סוגי פרגולות, כמו גם פתרונות הצללה וסגירה איכותיים ומעוצבים אחרים, המתאימים לסתיו ולחורף, נסגרים ומגנים עלינו מפני רוחות וגשמים.

 

פתרונות הצללה איכותיים המתאימים לכל מזג אויר לבתים, דירות ועסקים

בארץ ים תיכונית כמו שלנו, כשאנחנו מדמיינים פרגולה או סוכך, אנחנו בדרך כלל חושבים על מוצר המצל מהשמש הקופחת בימים החמים. כזה המאפשר לנו לשבת בגינה או במרפסת בחברותה או להשאיר את החלון ודלת המרפסת פתוחים כשאנו בתוך הבית מבלי “להתבשל” ולהסתנוור. בדרך כלל נותרות הפרגולות מיותמות בימים הקרים ואנו מוצאים עצמנו סגורים בתוך הבית. מסתבר שאפשר גם אחרת ושתפקיד לא פחות חשוב, של פתרון הצללה איכותי, הוא להגן מפני הרוח והגשם בסתיו ובחורף ולאפשר לנו ליהנות מהחוץ במשך כל ימות השנה. חברת סולריס מתמחה מזה שנים בהצעת פתרונות מגוונים, מעוצבים ואיכותיים לתנאי מזג אוויר שונים. יצאתי לבדוק את שפע הפתרונות שמציעה החברה לימים הקרים.

 

DSCF0018

 

פרגולות בסגנון אירופאי  וסגירות זכוכית מתקפלות לסתיו ולחורף

חברת סולריס מייבאת ומייצרת פרגולות מחומרים איכותיים ובמגוון גדלים ועיצובים על מנת לשרת את טעמו האישי של כל לקוח. פרגולות האלומיניום המעוצבות, הנקראות פרגולטו מוכרות לנו מבתים פרטיים, מסעדות ובתי מלון ברחבי אירופה. גגן המתקפל, מ-PVC חסין אש ואטום למים ולאור, ניתן לפתיחה וקיפול בלחיצת כפתור ובהתאם למזג האוויר. כמו כן, ניתן לשלבן עם סגירות היקפיות מאלומיניום, זכוכית, מסכי מסילות לחורף או מסכים חשמליים שקופים, המתקפלים גם הם. קיימות גם פרגולות אלומיניום קבועות או מתכווננות, קלות לניקוי, המאפשרות שינוי זווית שלבי האלומיניום בגג הפרגולה. הן מיובאות מאיטליה ומיוון וחלקן אופקיות לחלוטין ולכן מתאימות לעיצוב הבית המודרני. ניתן לאבזר אותן בפתרון סגירה היקפי מתקפל מכנפי זכוכית ללא פרופילים, מעוצב במראה נקי ומודרני הנקרא: PANORAMIKA, בתאורת לד מובנת ובמרזב.

 

CIMG1713

 

חדרי שמש לכל ימות השנה

חדרי השמש מאפשרים להכניס את הטבע לבית בכל ימות השנה והם פופולאריים במיוחד בבתים פרטיים ובדירות גג. כדי לענות על הביקוש מייבאת סולריס מספרד את פרגולתו   TOLL-TEC   המיוצרת ממסגרת אלומיניום וזכוכית ומאובזרת בגג זכוכית מתקפל שבקיץ מוצל על ידי סוכך חשמלי האנטי סאן

 

סולריס | www.solaris-ltd.co.il