בשורה לאוהבי העיצוב הנקי המחפשים לרהט את ביתם במחיר הוגן. חברת רהיטי דורון מתרחבת ומציעה מעכשיו גם ארונות הזזה איכותיים לחדרי ההורים, במחירים שוברי שוק!

מסתבר שקיימת חברה ישראלית הדוגלת בגישת ה-less is more בעיצוב הבית.

חברת רהיטי דורון מציעה ריהוט בעיצוב נקי, מוקפד ופונקציונאלי וידועה במחיריה האטרקטיביים המאפשרים, לכל משפחה, לרכוש ריהוט מעוצב ולהפוך את ביתה לעדכני ועכשווי. החברה, הידועה ברהיטיה לחדרי הילדים והנוער, הרחיבה לפני כשנתיים את קו מוצריה כשהשיקה ריהוט עבור המשרד הביתי ולאחרונה מציגה קו חדש של ארונות הזזה לחדרי ההורים. המוטו, של רהיטי דורון, הוא לעצב ולייצר רהיטים איכותיים במחירים הוגנים, לספק שירות מקצועי, אחריות אמת ותאריך אספקה מדויק בעת ההזמנה. היא גם פתרה את חששם של לקוחות מתשלום מוקדם  ומאפשרת קניה בטוחה באמצעות  תשלום המתבצע לאחר קבלת הריהוט!

 

shutterstock_169151012n3

בחנויות החברה ניתן למצוא מגוון ארונות קיר איכותיים במחיר של החל מ-850 שקלים!  

כאמור, ההשקה האחרונה של רהיטי דורון היא כניסה לתחום ארונות ההזזה לחדרי ההורים. קולקציית הארונות מעוצבת בהתאם למסורת החברה, בהקפדה על התאמה לצרכים מגוונים ולשנים רבות, במחיר אטרקטיבי מאוד. לארונות נראות מודרנית-מינימליסטית, והם כוללים מידוף ותליה, תוספת מגירות חיצוניות או פנימיות ומראות. קולקציית ארונות ההזזה עוצבה במגוון דגמים הכוללים מנגנון משוכלל של טריקה שקטה ובטוחה, בצבעוניות מיוחדת ועכשווית.

 

דורון – www.doron1949.co.il