פגשתי את אבי זיו, מנכ”ל ובעלים של חברת מטבח זיו, כדי ללמוד ממנו כיצד מתרחבת השפעתו של וירוס הקורונה גם על האופן שבו נעצב ונשתמש במטבחינו

1 מטבח “תחת לחץ”

“רובנו חשים שחיינו התהפכו על צירם!” אומר אבי, “ההשתרכות בפקקים ושעות העבודה הרבות הוחלפו בשהייה בבית, ובאופן טבעי עומד המטבח “תחת לחץ” שלא ידע כמותו. משפחות רבות מוצאות עצמן חיות סביבו, מבשלות בכל יום, פותחות תדיר את המקרר והמגירות ועוד. מצב זה מדגיש את הצורך שהמטבח בביתנו יאפשר אחסון רב ושיהיה בעל משטחים רחבים ונוחים”. לכן חשובה עמידותו, וגם שיוזמן מחברה מתועשת ואמינה המייצרת מחומרים מתקדמים טכנולוגית, שאינם נשחקים או נשרטים בקלות. גם פרזול מעולה המאפשר פתיחה וסגירה רבה של הדלתות והמגרות שבמטבח, ושל דלתות המקרר והמדיח הנסתרים, הפך ל”מאסט”.

2 האי במטבח הופך לחכם טכנולוגית

הריחוק החברתי הנדרש מאיתנו גורם לרבים לעבוד וללמוד מהבית,  ומפגשי הזום הפכו לאורך חיים. מכיוון שלרובנו אין חדר עודף עבור משרד ביתי ו/או חדר לימוד ומשחק, נמצא האי שבמטבח כמקום המתאים ביותר לכך. אבי מעריך ש “מצב זה הוא ה”נורמאלי החדש” והוא פה להישאר. לכן, ועל פי  דרישת לקוחותינו, אנו מעצבים כיום מטבחים עם אי גדול גם לדירות סטנדרטיות או קטנות. מספר מקומות הישיבה סביבו גדל ו/או נשלף ממנו משטח- שולחן מתוחכם”. בנוסף, מגדילה חברת זיו לעשות והופכת אותו לטכנולוגי ע”י אבזרו במתקנים חכמים כמו שקעים נסתרים שמתרוממים ממשטח העבודה שלו, ומאפשרים את הטענת הנייד, המחשב או הטאבלט וכד’.

3 חומרים ומשטחים אנטי- בקטריאליים

באופן לא מפתיע, אחד השינויים שאנו חווים ושהופך לעדיפות הוא המיקוד בהיגיינה ובעצירת גורמים שיכולים לפגוע בבריאותנו. “חברת מטבחי זיו” מספר אבי “מאבזרת את מטבחיה במשטחי עבודה מתקדמים אנטי-בקטריאליים, קלים לניקוי ושאינם נשרטים”. בנוסף, צפוי שבקרוב נמצא במטבחינו מכשירים שאנו פוגשים  בחללים ציבוריים כמו ברזי וכיורי חיישן תנועה, המייתרים נגיעה בפתיחת ובסגירת המים, מייבשי ידיים באוויר וכד’.

מטבחי זיו – www.zivltd.com