בטיו

אם בעבר היה חדר הרחצה קובייה בגודל קטן וסטנדרטי בעיצוב פונקציונאלי, שהספיקה בקושי לפריטים החיוניים ושימש לשהייה קצרה, כיום הוא הפך ל’ספא ביתי’ מעוצב ומפנק ולמקום מרגיע המספק לנו זמן איכות עם עצמנו

הימים האלו מאחורינו וכחלק מתרבות השפע ומעיצוב הבית המודרני, כל בית מתהדר במספר חדרי רחצה ושירותים. חדר הרחצה של העבר הפך לחלל חשוב הזוכה לתשומת לב של מעצבים בינלאומיים, אדריכלים וחברות מובילות, המייצרות עבורו פרטי עיצוב עכשוויים ויפיפיים.

_DSC5215AAA_copy

הימים האלו מאחורינו וכחלק מתרבות השפע ומעיצוב הבית המודרני, כל בית מתהדר במספר חדרי רחצה ושירותים. חדר הרחצה של העבר הפך לחלל חשוב הזוכה לתשומת לב של מעצבים בינלאומיים, אדריכלים וחברות מובילות, המייצרות עבורו פרטי עיצוב עכשוויים ויפיפיים.

_DSC5382AAA_copy

 

ארונות אמבט מעוצבים בהתאמה אישית -בדיוק כמו שדמיינת

אחד מהפריטים הפופולאריים ביותר בחדר הרחצה המודרני הוא ארון האמבט. רהיט מעוצב ופונקציונאלי שהפך לאפשרי עקב החידושים הטכנולוגיים שהפכו את העץ לעמיד ברטיבות. בעקבות הצורך הוקמה בארץ רשת חדשה בשם batio המתמחה בייצור ארונות אמבט מעוצבים בהתאמה אישית, לפי צרכי הלקוח, ומציעה מוצרים נוספים לחלל הרחצה בשלל סגנונות מודרניים.

1

TOTAL- LOOK בחדר הרחצה

batio מאפשרת לצרכן הפרטי, למעצבים ואדריכלים לתכנן את חדר הרחצה כאוות נפשם ומציעה מוצרים כוללים ברמה גבוהה, ללא מגבלות מידות, חומר או צבע. ניתן לבחור ולהזמין במקום אחד את הארון, את המשטח העליון, הכיור, ברזים מאיטליה, מראות ומקלחונים מעוצבים. הרשת מציגה מגוון רחב של ארונות עכשוויים: מודרני-מינימליסטי בגמר צבע מבריק או מט ובפורמייקה עכשווית, בסגנון קלאסי המאופיין בצבעים מעושנים או בפורניר ובמדפים גלויים, בסגנון כפרי עם מסגרות צבע משופשפות ורגלי עץ, עיצובים מקוריים המשלבים הדפסות דקורטיביות על עץ ועוד. היא מציעה ללקוחותיה פריטים משלימים כמו ארונות למכונת הכביסה והמייבש, תאים מיוחדים למטאטאים ולחומרי ניקוי או סולמות לתליית מגבות, המעוצבים מאותם החומרים וסגנון בהתאמה לארון שבחרו. אלו שרוצים יכולים לרכוש גם אביזרים משלימים, אמבטיות ואסלות.

 


עושר חומרים ואיכות מוקפדת במחיר שפוי

באטיו

לאלו הבונים או המעצבים מחדש את חדרי הרחצה שלהם מזומנת חוויית קניה באולמות התצוגה היפיפיים של batio בראשל”צ וברחוב הלחי בב”ב, שעוצבו בעלות של מיליון וחצי ש”ח. הם מוזמנים לפגישות אישיות עם מעצבות הפנים של המותג, שמתמחות בתכנון ועיצוב ארונות האמבט בהתאמה אישית, ומקבלים מענה פרטני לעיצוב חלל הרחצה לפי צורך ותקציב. ניתן לבחור משטחים מגרניט, קוורץ,עץ, זכוכית או קארו ( סוג של קוריאן) וכיורים תואמים, לעיתים מאותם חומרים, שקועים או מונחים. לחברה יכולות גבוהות, מוצריה מיוצרים במפעלה הממוכן והמתקדם המאפשר לקוחותיה לזכות בכל העולמות כשהם מקבלים מוצר איכותי ומדויק, המעוצב ותפור במיוחד עבורם ובמחירים נוחים ושפויים. המוצר המוגמר מגיע עד אליהם, מותקן על ידי בעלי מקצוע מקצועיים וניתנים לו שלוש שנות אחריות. הרשת שייכת לקבוצת רהיטי דורון הידועה ונהנית מגב כלכלי חסון.

batio – לפרטים: 03-5076334 | www.batio.co.il