חברת הריהוט האיטלקית הבינלאומית MERIDIANI היא חברת הדגל של פנטהאוז רהיטים, ידועה בפרשנות חדשנית ומרעננת לפריטי עיצוב קלאסיים בעלי מראה אל זמני ובקרוב תשיק חנות קונספט בהרצליה פיתוח. החברה, שמפעלה בצפון איטליה, חורטת על דגלה את העיצוב והאיכות האיטלקיים הידועים כחסרי פשרות

 

עיצוב המפגין נראות נצחית ויוקרתית

MERIDIANI מזוהה עם קולקציות עיצוב וריהוט נצחיות ואלגנטיות, שלא נסחפות אחר אופנות וטרנדים משתנים ומקפידה על נראות, פרופורציות מדויקות ונוכחות, המשדרות עוצמה ויוקרה. מראשית דרכה מופקד על עיצוביה הארט דיירקטור אנדריאה פריסיו, ששומר בקנאות על קו עיצובי ברור וייחודי, המתאים באופן מושלם לכל חללי הבית: המגורים, השינה, העבודה וחללי המגורים החיצוניים וכולל ריהוט נייד בלבד: ספות, כורסאות, מיטות, כסאות, שולחנות, מזנונים וספריות.

 

עושר, גיוון ואיכות שאין כדוגמתם

קולקציית הרהיטים של MERIDIANI מזוהה בעיקר בזכות התמחותה בעולם הטקסטיל והשימוש בחומרי הגלם האיכותיים והיוקרתיים ביותר כמו כותנה בצפיפות גבוהה, פשתן, עור, צמר, משי וקטיפה ועבודת ריפוד משובחת. היא שואבת השראה מעולמות אקזוטיים מרוחקים מסביב לעולם ומציגה קולקציית טקסטיל עשירה ומגוונת של למעלה מ-500 בדים ועורות לבחירה כשפריטי העיצוב משלימים זה את זה לכדי נראות שלמה אחת.

תמונה גדולה - עשה בבקשה לתמונה פליפ

צבעוניות רעננה ועכשווית

בשנים האחרונות, התנערה החברה מהסגנון השמרני שהיה מזוהה עימה ובחרה להציג צבעוניות צעירה ורעננה, המשתלבת באופן נפלא בעיצוב הפנים המודרני. החותמת העיצובית של MERIDIANI מאופיינת במשחקי צבע וחומר ההופכים כל פריט עיצובי לחי ובועט. האסתטיקה העיצובית שלה שומרת על ערכים אמנותיים, תוך שימוש בהדפסים גיאומטריים וקווים נקיים ומינימליסטיים שפוגשים בעוצמות של חומרים וצבעים בלתי שגרתיים של העיצוב העכשווי בן זמנינו.

 

השפה העיצובית של MERIDIANI

מוצרי החברה מוצגים במספר קוויים עיצוביים מובהקים כמו למשל ה”גלאם” הגברי, המאופיין בגווני אפור וחום ובבדים שנדמה כאילו הוצאו ממלתחתו של גבר אלגנטי ומתוחכם או ״אמא אדמה״, קו עיצובי המשלב גוונים שנלקחו מהטבע וממתכות מבריקות, מתורגם למראה חם ומזמין, ומחבר באופן עכשווי בין טקסטיל רך לעור מעובד וגימורים שונים של עץ.

 

רומא, פריז, מיאמי וישראל

MERIDIANI נמצאת בתנופה אדירה משיקה חנויות קונספט במילאנו, רומא, פריז, אנטוורפן, מיאמי וסינגפור, פונה לקהל היעד הפרטי ומבצעת פרויקטים מסחריים גדולים. בקרוב תשיק פנטהאוז רהיטים את חנות הקונספט של MERIDIANI בהרצליה פיתוח בה תציג את קולקציות הריהוט החדשות של החברה לשנת 2016 לצד קולקציות נצחיות שנמכרות בהצלחה בכל רחבי העולם.

 

פנטהאוז רהיטים | www.penthouse-furniture.co.il