במטבח

חברת מטבחי זיו מציגה את חזיתות ה-NANO TECHNOLOGY המשנים את כל מה שהכרנו ומספקים אלטרנטיבה טכנולוגית חכמה ועמידה, פרקטית ויפיפייה, לחזיתות המטבח הקיימות

 

למי שאינו מכיר, ננו טכנולוגיה היא עיסוק מדעי טכנולוגי במערכות חלקיקים זעירים במיוחד

גודלו של חלקיק ננומטרי הוא מליונית המילימטר, מעט יותר מגודלה של מולקולה פשוטה. בגדלים כאלו משתנות תכונות החומר הפיסיקליות, הכימיות והביולוגיות, כמו גם התנהגותו ותגובתו במצבים שונים. גודלן של המערכות מאפשר פריצות דרך בתחומי ה-DNA והביולוגיה ובהנדסה של חומרים חדשים בעלי תכונות חומר מיוחדות.

 

טכנולוגיית הננו נרתמה גם לטובת עיצוב הבית. חזיתות ה-NANO TECHNOLOGY הן הדור הבא של החזיתות למטבח

מייצרים בעזרתה חומרים חדשים, עמידים בפני שחיקה, שריטות, קור וחום ואור שמש, דוחי רטיבות וקלים לניקוי, נעימים למגע ומושלמים מבחינה אסתטית. חזיתות ה-NANO TECHNOLOGY של מטבחי זיו פותחו על מנת לשדרג את המטבח תפקודית ואסתטית, באופן שלא נראה עד היום, ולשמור על נראות חדשה לאורך שנים.

חזיתות ה-NANO TECHNOLOGY של מטבחי זיו מצטיינות בתכונות כעמידות לטביעות אצבע ונוזלים, הן קלות לניקוי ואנטי-בקטריאליות, מה שהופך אותן לאידיאליות לעבודה במטבח

הן עמידות יותר בפני מכות ושריטות, חומצות וכימיקלים מהחזקים הקיימים בנוזלי הניקוי השונים, ניתן לקרצפן בלי חשש אפילו בספוגי מתכת, ושריטות שטחיות אפשר בפשטות “לנגב” החוצה מבלי שישארו סימנים. אם המשטח נשרט בכל זאת, ניתן להחזירו למצבו המקורי על ידי שימוש בחום – טריק המתאפשר הודות לתכונותיו המתקדמות.

העיבוד המדויק מאפשר פני שטח חלקים במיוחד, במראה מט אחיד לגמרי שכמעט ואינו מחזיר אור

חזיתות ה-NANO TECHNOLOGY רכות ונעימות למגע, אלגנטיות ויוקרתיות למראה. הן מגיעות בשלל גוונים המאופיינים בצבע עשיר ועמוק התורם למראן יוצא הדופן ומתכתבות עם הטרנדים הבולטים במטבח המודרני ועם קולקציית המטבחים של מטבחי זיו בהשראת המעצב גדעון אוברזון.

מטבחי זיו | www.zivltd.com