האינטרנט או בשמו העברי מִרְשֶתֶת מקשר מיליארדי מחשבים בעולם, מכיל כמות מידע בלתי מוגבל והפך לגורם משמעותי ביותר בחיינו, תרבותית וכלכלית. מסתבר שגם לאלו מאיתנו העומדים לבנות ולשפץ הוא פותח עולם עשיר ומגוון  המקל על מלאכת עיצוב ביתנו

מאת: דריה שורץ

 האינטרנט הוא אחד הגורמים הטכנולוגים המאפיינים את המאה העשרים ואחת והוא שינה את אורך חיינו ותרבותנו ללא הכר. המילה אינטרנט היא קיצור של המילים Interconnect network”” ובשפתנו: “רשתות מחוברות” ואכן כשמה כן היא. היא מחברת אותנו כיחידים לרשתות חברתיות איתן אנו מוצאים מכנה משותף ומאפשרת הפצת ידע כללי ושל גורמים מומחים בנושאים רבים לכל אחד החפץ בכך.

תמונה 2

אחד התחומים בהם שינה האינטרנט את חיינו הוא עיצוב הבית

נפגשתי עם ענת שי-לאור המתמחה בתחום והידועה ככתבת ותיקה בנושא העיצוב בישראל וככזו הנותנת דגש בכתבותיה על  מוצרים, מעצבים וחברות ישראליות ושאלתי אותה כיצד שינה האינטרנט את התחום. ענת ספרה לי ש” סקר שנעשה בשנה שעברה מצא שהישראלי הממוצע מבלה כמחצית מזמנו הפנוי ברשת, כ-5 שעות ביום! האינטרנט מקל עליו, ללמוד, לרכוש מוצרים, לתקשר, להשוות ובתחומים רבים, כמו לדוגמה ברפואה, אופנה ועיצוב, מאפשר לכל אחד לערוך מחקר וסקר שוק וללמוד על הקיים והחידושים בתחום, מבלי שיהיה עליו לקום מכיסאו”.

האוס אין

באדיבות חברת האוס אין

 

היא הוסיפה ש” הימים בהם היינו צריכים, בבואנו לעצב את ביתנו, לכתת את רגלינו בין חנויות שונות כדי למצוא את מבוקשנו עבר מהעולם. עושר המוצרים, העיצובים והאפשרויות שפותחים לפנינו המעצבים והחברות בתחום, באתרים השונים, הוא עצום ולעלינו רק לגלוש ולדפדף ביניהם עד שנמצא את מבוקשנו”.

כוכב

באדיבות חברת כוכב

 

Designews: אתר חדש שעושה עבורנו סדר בבואנו לעצב את ביתנו

ענת הוסיפה והסבירה שהצרכן הישראלי המודרני הפך לאנין טעם, פיתח תפיסה מקורית ועכשווית בעצוב ביתו ומקפיד לרכוש ריהוט מעוצב ואיכותי על פי צו האופנה העולמי. כמענה לכך פתחו חברות עיצוב וריהוט ישראליות רבות אתרים מושקעים והן מציגות בהם את קולקציות  הרהיטים שלהם.

ועדיין, אנו מתקשים לנווט בין מאות האתרים ולעיתים מתעייפים לפני שאנו מגיעים לאלו המתאימים לטעמנו, סגנון ביתנו ולתקציבנו…

רגבה

באדיבות מטבחי רגבה

 

כשתשובה לכך החליטה ענת שי-לאור לפתוח אתר עיצוב מיוחד, מגזין אינטרנטי ייחודי לעיצוב הבית המודרני המאגד עבורנו מידע רב שעוזר לעשות “סדר בבלגן”. הוא מתעדכן לעיתים קרובות, מציג קולקציות מובילות לכל חדרי הבית, חברות, מעצבים וטרנדים חדשים בתחום. תמצאו בו מאות פרטי ריהוט ומוצרי עיצוב ועשרות יצרנים ומעצבים. החברות המופיעות באתר נבחרו על ידה בקפידה, הן מציגות מוצרים המצטיינים בעצוב מקורי ועכשווי, באיכות חומרים, בגימור והנדסת אנוש, ובמיוחד בהתאמה לצרכינו כישראלים ומצליחות גם בחו”ל.

פנדור

התמונה באדיבות חברת פנדור

 

סמגל

באדיבות חברת סמגל מטבחים

 

האתר בנוי בצורה נגישה, על פי קטגוריות ברורות המחולקות לאזורי הבית השונים

כל שעלינו לעשות הוא להיכנס לקטגוריה הרצויה לנו ולהיחשף, במקום אחד, לכל החברות והמוצרים המובילים בעיצוב הבית העכשווי. באתר תמצאו עשרות כתבות המסבירות על פרטי העיצוב שאתם רואים והשוני שביניהם. לחיצה נוספת מובילה אותנו לכל אתר חברה שמצאה חן בעיננו, מבלי שצריך לכתת את אצבעותינו ברחבי הרשת ומבלי ש”נלך בה לאיבוד”.  אלו שרוצים יכולים להירשם לניוזלטר ולקבל למייל שלהם עידכונים על הנעשה בתחום.

נכנסתי. התאהבתי. וממליצה בחום.

דלקוב

באדיבות חברת דלקוב

בלס דיזיין

באדיבות חברת בלס דיזיין

 

מגזין Designewswww.designews.co.il

בפייסבוק – designewsדיזייניוז/www.facebook.com/pages