שפע השראות לעיצוב הבית וחגיגת מחירים משתלמת

חג הסוכות וחול – המועד כבר פה ורבים מאיתנו חשים רצון לחדש את הבית וליהנות משלל המבצעים המוצעים בתחום. מסתבר שלא צריך לכתת רגליים בתערוכות מעייפות, או בין אולמות תצוגה שונים!  מתחם העיצוב, הום דיזיין שבא.ת. פולג בנתניה, מקל עלינו ומציג 8,000 מ”ר של תערוכת עיצוב מתמדת, ממבחר אקסקלוסיבי של חברות ומוצרים ואת הטרנדים החמים מהעולם, בהנחות גדולות במיוחד לחג

%d7%94%d7%95%d7%9d-%d7%93%d7%99%d7%96%d7%99%d7%99%d7%9f-3

 

אזור התעשייה בפולג ידוע כמתחם ענק לאולמות תצוגה וחנויות לריהוט ועיצוב הבית. אחד הגדולים והידועים הוא Home Design. מתחם עיצוב עדכני  One stop shop   בן שתי קומות, יוצא דופן בעיצובו הממוקם במבנה יפיפה, ממוזג ומקורה שהופך את חוויית הרכישה לעיצוב הבית ליוקרתית, נוחה ונעימה.

 

 

יש דברים שאסור לפספס!ELITE/D9 rossa 002

חנויות עיצוב ישראליות לצד מותגי יוקרה בינלאומיים. מבצעי חג והנחות של פעם בשנה, על כל המותגים במתחם ועל קולקציות סתיו 2016 החדשות

קולקציות סתיו 2016 של מותגי היוקרה האירופאים, וחברות ישראליות מובילות, מוצגות כעת במתחם בהנחות חד פעמיות. הקונספט המוביל את המתחם הוא יצירת היצע מגוון ואיכותי של מותגי ריהוט, ארונות, דלתות וחלונות, חיפויי ריצפה וקיר ואבזור לבית שביחד מציעים את כל הנדרש לעיצוב הפנים ושדרוג מראה הבית. בין חנויות המתחם תמצאו את: קליל חלונות מעוצבים, דלתות פנדור, הרדור ארונות הזזה, קסטיאל AS-IS, רקפת ספיר RHS, בן-איתי חדרי ילדים ונוער, NATUZZI, URBAN, ULTIMA, רוזטו פרימיום, IDdesign, Simply-Wood,  Nicoletti , Italsofa, Carmel Floor Design ועוד. כך ניתן לקבל תמונה רחבה של העיצובים ולשלב את הפריטים בקלות במקום, ליצירת שפה עיצובית הנכונה לנו.

%d7%94%d7%95%d7%9d-%d7%93%d7%99%d7%96%d7%99%d7%99%d7%9f-1

 

כבכל שנה צצות תחזיות אודות המגמות העולמיות שצפויות להיכנס אלינו הביתה. המתחם לעיצוב הבית Home Design עושה עבורנו סדר ומרכז את מיטב הטרנדים והצבעים העכשוויים ליצירת בית מעוצב ועדכני

בתי האופנה והעיצוב מביאים למרכז הבמה את צבעי הסתיו במלוא עוצמתם: הבורדו אוקסבלאד, הטרקוטה, וגוונים ורודים עמוקים, מעניקים לחלל תחושה חושנית חמה ואינטימית. אפשר ללכת בגדול ולבחור במערכת ישיבה מרופדת בבד או בעור בגוון החם, אך למי שחושש אפשר להוסיף כריות, כרבולית, אגרטל או שטיח בגווני ה- Potter’s Clay, ו- Aurora red שהוגדו על ידי ענקית הצבע  העולמית פנטון כצבעי העונה.

kastiel_as_is-%d7%9c%d7%a2%d7%a9%d7%95%d7%aa-%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%a4

 

צבע נוסף שלמדנו לאהוב בשנים האחרונות וממשיך להיות נוכח בביתנו בעונה הקרובה הינו צבע החרדל המפולפל Spicy Mustered. יתרונותיו ברורים, הוא מעורר, ממקד, ומכניס את גווני שמש ומעניק לכל חלל בבית חיוניות ושמחת חיים.

 

משפחת האפורים והכחלחלים הפכה זה מכבר לאחד הצבעים הנוחים והפרקטיים ביותר לריהוט ואבזור הבית בעידן המודרני, החל ממרצפות הבטון הטרנדיות וכלה באריגים אפורים וכחולים, צבעי קיר, פופים סרוגים ורכים. הצבעים נחשבים לכאלו המייצרים תחושת שקט ושלווה. הם מתאימים לאקלים שלנו ומשתלבים היטב עם טקסטורות של עץ טבעי, שחזרו כדי להישאר, עם אלמנטים ‘קרים’ מברזל וזכוכית, ונגיעות של נחושת וזהב המעניקות לבית נופך של יוקרה.

%d7%94%d7%95%d7%9d-%d7%93%d7%99%d7%96%d7%99%d7%99%d7%9f-2

 

 

 

HOME DESIGN – www.homedesign.co.il