ההתפתחות הטכנולוגית מביאה עימה הפתעות רבות ואפשרויות לשיפור חיינו. מסתבר שגם תחום איכות השינה משופע  בחידושים הנראים כמדע בדיוני ומאפשרים שינה טובה ובריאה שלא הייתה כמותה בעבר

 

חדר השינה הוא אחד החללים החשובים בבית

חדר השינה הוא אחד החללים החשובים בבית. חדר המוקדש להירגעות מלחצי היומיום ולהטענה לילית באנרגיה. המקום בו אנו אמורים לפקוח עיניים מדי בוקר, ולקדם את היום החדש כשאנו מלאים אנרגיה ומרץ לקראתו. חברת סוויס סיסטם הבינלאומית משתפת פעולה מזה שנים עם מעצבים ומותגי על של תרבות השינה האירופית הידועה בטיבה. היא מביאה לצרכן הישראלי את מיטב המזרונים ומערכות השינה המתכווננות שפותחו במעבדות השינה הידועות שבאיטליה, בלגיה וגרמניה. מעבדות המשלבות טכנולוגיות מתקדמות ועומדות בסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים ביותר. מוצרי שינה אלו הופכים את חווית השינה למיוחדת במינה, עמוקה, נוחה ובריאה.

 

לישון כמו תינוק – מיטה דגם עריסה

מיטת Crib, נוצרה לספק לישן עליה פינוק מושלם ושינה נעימה ובריאה. היא עוצבה על ידי המעצב הבינלאומי שטפן אולם ומיובאת לארץ בלעדית על ידי חברת סוויס סיסטם. היא מצוידת במנגנון אלקטרוני המנדנד את המיטה בצורה המדמה ערסל או עריסה, ומאפשר לגוף להיכנס במהירות ובנעימות למצב הירדמות המאפשרת גם שכיבה עוברית. ניתן לשלוט בקצב מהירות הנדנוד או לכוונן טיימר מובנה כך שיפסיק לאחר ההירדמות. בדי  המזרן הם מהמתקדמים בסוגם, משלבים ננו טכנולוגיה ומשפרים את חווית השינה. מי ידע שלבד המזרן יכולה להיות השפעה על איכות השינה?

 

עריסה- להתקרב למיטה- אתה חושב שיראו משהו

 

נאנו טכנולוגיה במזרני swiss system

 

בד ה-MaxiCool

החברה מביאה לצרכן הישראלי את הבדים המתקדמים ביותר שביצורם משולבת ננו טכנולוגיה ושפותחו במיוחד עבור מדינות חמות כמו ישראל,ומשתפת פעולה עם יצרניות בדים מובילות בינלאומיות. בד ה- MaxiCool, מיוצר בטכנולוגית   Dri-Fit המשלבת בתוך סיבי הבד קפסולות מיוחדות הסופגות וממחזרות את הזיעה. האפקט המתקבל במזרנים יצוקים כמו הויסקו הוא קריר, יבש ומשפר את חווית השינה במורה משמעותית!

 

סיב אלקטרוני במזרן

בד האינטס מכיל סיבים אלקטרו סטטיים הלוכדים את האלקטרונים הנפלטים מהגוף בשעת השינה ומשחררים אותם במתח נמוך. כך פורק הגוף את המתח והמטענים הסטטיים שהצטברו במהלך היום, נכנס למצב הרדמות במהירות ונטען באנרגיה. מחקר שערך פרופסור כריס איזקובסקי, מצא כי נבדקים שישנו על בד אינסטנס נזדקקו לכ-20 דק’ פחות שינה בלילה!

 

בד קשמיר

הבד היוקרתי מיוצר מסיבי צמר טבעי של עיזים הגדלות בחבל קשמיר שבהודו. הבד הוא בעל תכונות מיוחדות ההופכות אותו אטרקטיבי לשימוש במוצרי שינה מכיוון שהוא אוורירי, מונע הזעה ובעל מרקם רך ונעים.

 

גדולה

 

סוויס סיסטם | www.swisssystem.co.il