המעצב יובל עשור ורעייתו מילי מרשת האוס-אין, שינו את נראות חדרי הילדים והנוער בארץ מייצרים ומעצבים רהיטים קלאסיים מעץ מלא. השנה השיקו קולקצייה חדשה, סימפל, המאפשרת לכל אחד לרכוש פרטי ריהוט איכותיים

043

 

 

יובל עשור, הבעלים ומעצב הבית של חברת האוס אין, מגשים חלומות בחדרי הילדים והנוער

יובל עשור הוא מעצב ישראלי שורשי ומוערך שרהיטיו מעצבים בתים רבים מזה עשרים חמש שנה. אהבתו לעץ ולילדים הביאה אותו לעצב את רהיטיה הקלאסיים והאהובים של המותג הידוע האוס אין, הידועים בכך שהם מיוצרים על טהרת העץ המלא.

uaaea-eaaia

 

החברה שמה את הדגש הרב ביותר על ייצור רהיטים בריאים ועמידים, איתם יוכלו לגדול ילדנו בנעימות ובבטחה 

החברה מתגאה, ובצדק, בכך שהיא מייצרת רהיטים בריאים וידידותיים לסביבה, העשויים עץ מלא מכריתה מבוקרת, תוך הקפדה על שימוש בדבקים וצבעים אקריליים על בסיס מים ומינרלים, שאינם רעילים ואינם מדיפים.

cyaa-aea

 

השנה יצאה האוס אין בקולקציה חדשה – קולקציית סימפל, המאפשרת רכישת פריטי ריהוט קלאסיים ואיכותיים במחירים אטרקטיביים שכל אחד יכול!

כעת יכול כל הורה לרכוש לילדיו את הרהיטים של האוס אין! הסגנון הקלאסי נבחר על ידי עשור מכיוון שהוא אל זמני ומתאים במיוחד לילדים, בגלל השינויים הרבים שהם עוברים בגדילתם. הוסיפו לכך את צבעי הלבן על גווניו השונים, הבולטים בעיצוביו, וקבלו ריהוט המתאים מינקות, עד בגרות ומעבר.

04511

 

רהיטים מעוצבים לכל הבית 

אולם התצוגה וחנות קונספט המושקעת בהרצליה פיתוח, Children & Home Design, של האוס אין, נותן מענה לטרנד המודרני של עיצוב כל חללי הבית, באותו הסגנון. תמצאו בו קולקציות, מעץ מלא, המעוצבים ביד אומן אך מותאמים לצרכי ורצונות כל לקוח, חזקים, איכותיים וידידותיים לסביבה. ניתן להתאים את שולחן העבודה שבחדר הילדים לארון האמבט, למיטה בחדר ההורים, לספה ולדלפק המטבח ולקבל מראה אחיד, הרמוני והמשכי. אפשרות זו יוצרת תחושת גודל ומרחב בבית, בשל העובדה שאין קטיעה עיצובית בין החללים השונים.

1

 

האוס אין – www.housein.co.il