בבואנו לרכוש מטבח לקראת המעבר לבית ששיפצנו או בנינו או לדירה חדשה שרכשנו, כדאי להכיר את הכוכבת החשובה ביותר שבו: המגירה!

פגשתי את אבי זיו מנכ”ל ובעלים מטבחי זיו, (יו”ר איגוד תעשיות הריהוט בישראל), והוא הסביר ש”עיצוב המטבח המודרני מכתיב שימוש במגירות עמוקות ורחבות, המגיעות עד רוחב 120 ס”מ, ושאל לנו להתפשר עליהן!” הן מעוצבות, מתוחכמות טכנולוגית ומחליפות את הדלתות והמדפים שאבזרו בעבר את הארונות התחתונים 

 

למדתי שהמגירות, הפכו לחובה בכל מטבח עכשווי בשל שיקולים של מראה ונוחות והן מאבזרות את הארונות הנמוכים שמתחת למשטחי העבודה ואת האי שלמדנו לאהוב. בשל גודלן הן נדרשות לשאת משקל כבד, להיפתח בנגיעה ולהישלף במלואן. כך נחסכת מאיתנו ההתכופפות והנבירה להם היינו מורגלים, וכל הנחוץ לנו נמצא מול עיננו. לשם כך יש צורך בייצור חכם טכנולוגית שיאפשר עמידות לאורך זמן, למרות גודל וכובד המגירה.

לאחר שסיירתי באולמות תצוגה רבים למדתי שלא פחות חשוב להקפיד ולרכוש מחברה אמינה, המציעה שפע פתרונות חכמים למגרות המאבזרות את מטבחיה

באולם התצוגה של חברת מטבחי זיו מוצגת קולקציה שהיא פרי שיתוף פעולה, מתמשך ופורה, בינה לבין המעצב הישראלי גדעון אוברזון. על מנת לספק לנו מערכות מגירות איכותיות ופרקטיות, החברה מייבאת את הפרזול הטוב ביותר מהחברה המובילה בעולם. היא משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות על מנת להבטיח שהמגירות שהפכו לגדולות וכבדות, יהיו נוחות לשימוש ויתפקדו כחדשות לאורך שנים, ומשתמשת בטכנולוגיית ה- Full Load, הנשענת על עקרון הפריזמה ומבטיחה יציבות ותנועה חלקה ונוחה במיוחד.

WHEN COUTURE  MEETS  TECHNOLGOY

אבי הראה לי מגן פרימיום חדש שהוא תוספת פרקטית לליין פתרונות האחסון של החברה

המגן, מותאם אישית לכל מגירה, מיוצר באמצעות טכנולוגיה חדשנית המשתמשת בשילוב של גומי סינתטי אמיתי. גימורו מרהיב והוא נראה ממש כמו טכסטיל, ומשווה למטבח TOTAL LOOK יוקרתי. המבנה והטקסטורה המיוחדים יוצרים משטח היגייני שהוא גם  100% נוגד-החלקה! כך מתאפשר לנו להניח במגירות מוצרים רבים כמו סירים, צלחות, כוסות ועוד, מבלי לחשוש שיחליקו בתוכן ולשמור על סדר ועל נוחות גישה מקסימאליים.

 

 

מטבחי זיו – www.zivltd.com