חדרי הנוער כוללים ארונות הזזה וארונות פתיחה, מעוצבים המותאמים לעיצוב הכולל של הרהיטים ומתומחרים, גם הם, במחיר הוגן

הארונות מוצעים, כמו החדרים, במנעד צבעים רחב, כשחלקם מאובזר במגרות בגוונים של כחול או וורוד המתאימים לטרנד החדש. הארונות מאפשרים לעשות “מיקס אנד מאץ” בין הרהיטים השונים וליצור שילוב מקורי וצבעוני שיש בו אמירה אישית המותאמת לנוער.

 

השנה מציגה חברת רהיטי דורון, סדרת ארונות הזזה חדשה, המשלימה את עיצובה החדשני והעדכני של הקולקציה בורוד ובכחול ונמכרת במחיר אטרקטיבי במיוחד

ההשקה האחרונה של רהיטי דורון היא כניסה לתחום ארונות ההזזה. קולקציית הארונות מעוצבת בהתאם למסורת החברה, בהקפדה על התאמה לצרכים מגוונים ולשנים רבות, ובמחיר אטרקטיבי מאוד. לארונות נראות מודרנית, והם כוללים מידוף ותליה, תוספת מגירות חיצוניות או פנימיות ומראות.  ארונות ההזזה כוללים מנגנון משוכלל של טריקה שקטה ובטוחה. הארונות נמכרים  במחיר החל מ-1,400 ש”ח לארון בגודל: 160X240! חברת רהיטי דורון מציעה  ללקוחותיה תעודת אחריות ל-3 שנים וקנייה בטוחה.

 

לוח ההשראה

בעיצוב הקולקציה נעזרה האדריכלית בלוח השראה המורכב מעקרונות העיצוב המינימליסטי-מודרני הדוגל בפשטות ויזואלית, אך בעיקר בעבודותיו של האמן הידוע פייט מונדריאן. הם מעוצבים על פי עקרונותיו בשימוש קו וצבע ה”ניאו- פלסטיציזם”- ריבועי צבע הנפגשים בזוית ישרה וביניהם חללים בלבן-אפרפר. פלטת הצבעים נלקחה מצבעי השנה.