הבטון, שהפך בשנים האחרונות לחומר פופולארי ונחשק בעיצוב הבית, מגיע כעת לאולמות התצוגה של חברת פנטהאוז רהיטים היוקרתית, המציגה אותם במחירים נגישים במיוחד

 

הבטון עבר בשנים האחרונות מהפך תדמיתי ושימושי שלא נראה כמותו בעולם העיצוב

הבטון היה מוכר בעבר כחומר חזק, זול ונוח לשימוש בבנייה, אך כשימושי  ומכוער ולכן ככזה יש לצפותו באריחים, בטיח ובצבע. החל מהמחצית הראשונה של המאה ה-20, החלו אדריכלים אגדיים כלה קורבוזיה ופרנק לויד רייט, להפוך אותו לחלק אינטגראלי מהעיצוב האייקוני של הבתים שתכננו. גם סגנון הבאוהאוס, שדגל בחסכנות ואפס קישוטיות, תרם ליוקרתו של החומר.

פרטי הריהוט מעוצבים בהתאם לטרנד העכשווי המשלב את הבטון עם עץ בהיר, בקווים פשוטים וישרים או סגלגלים ועגלגלים.

2

בשנים האחרונות נכנס הבטון ובגדול לתחומי עיצוב הפנים והמוצר. הוא הפך לחומר מוערך ונחשק, יוקרתי ומודרני, ירוק וידידותי לסביבה ולאדם, המשתלב בכל סגנון ומאפשר לכל חומר וצבע לבלוט

חיפויי הרצפה והקירות מבטון הפכו לשם דבר בעיצוב בתי יוקרה. רהיטי בטון חשוף הפכו פופולריים הודות למראם המיוחד והטבעי, המתאים במיוחד לסגנון התעשייתי, אך גם לעיצוב המינימליסטי או האקלקטי, החוגג שימוש אישי בחומרים, צורות וצבעים. חברת פנטהאוז רהיטים, המתמחה בייבוא ריהוט בעיצובם של מעצבי על עולמיים, מציגה ומנגישה את רהיטי בטון שלה לפנים הבית, לגינה ולמרפסת ובתקציב נוח.

 

לוח ההשראה  לרהיטי הבטון

הלוח כולל השראות ממגמת העיצוב האקולוגי הירוק ומחומרים הניתנים למחזור, ומעיצוב גן הזן היפני, הכולל חצץ מוברש בצורות טבעיות, חלוקים וסלעים בצבעים אפורים.ממבנים עכשוויים המעוצבים עם רצפות קירות ותקרות מבטון, מרהיטי ומבני הבאוהאוס הפשוטים המעוצבים בקווים ישרים, ומהשימוש העכשווי בעצים בצבעים בהירים המחממים של מראהו הקר של הבטון.

לצרוב רק אחד מהם

 

פנטהאוז רהיטים – www.penthouse-furniture.co.il