שני דגמים חדשים של שולחנות אוכל נפתחים, בעיצוב דגם רהיטים, הם חלק מקולקציית 2018 שלה המוצגת בימים אלו ומהווה דוגמא מוצלחת לשילוב בין אסתטיקה ופרקטיות בפינת האוכל

 

בעיצוב הבית שני דגשים מרכזיים, שלעתים מתנגשים או סותרים זה את זה, פרקטיות ואסתטיקה. פעמים רבות נמצא שולחן אוכל שתואם בדיוק את הסגנון שבחרנו לביתנו, משתלב נפלא עם הרהיטים והפריטים האחרים, נראה מעוצב ויפהפה, אך אינו נוח, גדול או קטן מדי, יקר או עשוי מחומרים באיכות ירודה ולכן גורם לנו למפח נפש.

 

כשיופי, נוחות ופרקטיות נפגשים בפינת האוכל שלנו

מסתבר שבבואנו לבחור ריהוט לפינת האוכל בביתנו אין צורך להתחבט ולהתפשר! חברת דגם רהיטים הפכה את עיצוב וייצור שולחנות האוכל המתארכים שלה למומחיות של ממש. היא מעצבת ומייצרת אותם במגוון עיצובים, גדלים, צורות וחומרים כדי שיתאימו לכל סגנון ולכל לקוח.

 

קולקציית שולחנות האוכל החדשה משתלבת להפליא בכל סגנונות העיצוב המודרניים

דגם חדש בעיצוב מודרני – שולחן עגול ויפיפה מעץ ומתכת

שולחן העץ החדש מאובזר ברגלי ברזל מעוצבות ומיוחדות, ונפתח על ידי מנגנון טלסקופי חזק במיוחד, המאפשר פתיחה קלה וידידותית, תוצרת חברת פוטקר הגרמנית. קוטרו 1.30 מ’ כששימוש בכמות משתנה של הגדלות מאפשר אירוח של 12-16 איש! (מתארך ל-3.30 מ’). את השולחן ניתן לייצר מכל סוג עץ ובמידות שונות כך שיתאים בדיוק לפינת האוכל הפרטית שלנו ולכל סגנון עיצובי.

דגם תבור החדש לאוהבי המראה המלבני

שולחן האוכל המלבני והמאסיבי שיכול לארח בקלות ובנוחות 18 איש במצבו הפתוח (4.10 מ’!), זכה למראה מעודן וקליל יחסית לגודלו באמצעות רגליו האלכסוניות המעוצבות, השימוש בעץ בהיר ( למרות שניתן לבחור ולהזמינו בסוג אחר של עץ על מנת להשיג אפקט ויזואלי שונה) ועיבוד חלק ומושלם. השולחן מצויד, גם הוא, במנגנון איכותי של חברת פוטקר, וניתן להזמינו במידות שונות.

 

דגם רהיטים – www.degemltd.co.il