מדי שנה מתאספת וועדת מומחים עולמית ובוחרת את הצבעים שיכתיבו את הטרנדים החדשים בעיצוב הבית והאופנה. ערכו הכרות ראשונה עם שני הגוונים שישתלבו בעיצוב ביתנו בשנים הקרובות

 

בתחומי האופנה ועיצוב הבית המשלבים אסתטיקה ועיצוב, ישנו רצון מתמיד לחדש ולגוון. טרנדים שנתיים או עונתיים מתגבשים, והמעצבים וחברות הריהוט מעצבים ומעדכנים את הקולקציות שלהם בהתאם. מרכיב חשוב בקביעת הלך הרוח האופנתי של השנה החדשה הוא הצבע. בכל שנה נבחר צבע השנה, ועימו קשת של גוונים המלווים אותו ומשתלבים בסגנונות העיצוב העכשוויים.

 

ÎÉ.ÎÉ.Î×οÎÉÎòά

א.א מראות

 

 

מדי שנה מתאספת וועדת מומחים מכל העולם, באחת מבירות אירופה, בחסות חברת PANTONE הבינלאומית, על מנת להחליט מה יהיו הגוונים השולטים של השנים הבאות, בניסיון ליצור מחווה סימבולית לתרבות ולהווי הנוכחיים ולרוח הזמן, ולחגוג שינויים המתרחשים בחברה. השנה הפתיעה הוועדה, כשבחרה לא אחד, אלא שני גוונים רכים כצבעי השנה, את ה- ROSE QUARZ הוורדרד ו-SERINITY התכלכל.

Batio ÎÉοÎò΃ ÎÉÎ×ÎæÎÿ

batio

 

ÎöÎÉÎòÎí ÎÉÎÖ΃ ÎÉÎÆοÎÿΣÎÖÎØ

האוס אין – הום דיזיין

 

 

בחירה בשני צבעים רכים המטשטשים תפיסות מסורתיות

הבחירה בשני הצבעים נועדה לסמל את הערעור בתפיסות המסורתיות. תהליך זה תופס תאוצה, בשל הצורך בשוויון וטשטוש או נזילות מגדרית. השימוש בשילובי צבעים לא מקובלים נהיה כלי פופולארי ולגיטימי לביטוי עצמי, וכשהוא נוסף למעטפת הפנימית המונוכרומאטית המודרנית, הוא משפיע על אופייה. השימוש הנרחב במדיה, תורם לתחושת טרנדים עולמיים משותפים, שכן הגולשים נחשפים לאופנות וגישות עכשוויות לשימוש בצבע בכל רחבי העולם. בישראל חובבת הקנבס הלבן, כרקע מאפשר, והאוהבת מיקס אנד מאץ’, קיימת מתמיד הנטייה להתאים בין רהיטים בסגנונות וצבעים שונים, עם אלו העכשוויים.

 

ÎöÎÉÎòÎí ÎÉÎÖ΃ ÎøÎÖÎíÎÉ Î£ÎñÎÖÎáά ÎÉÎòÎøΣ

האוס אין

 

 

מהן הסיבות לבחירה בגוונים הספציפיים הללו?

שני הצבעים מסמלים את החיפוש של רבים אחר מודעות רחבה ושקט נפשי, כדי להתמודד עם המתחים הרבים של החיים בחברה המודרנית. השילוב בין הוורדרד האופטימי, הנעים, העדין והמחבק לתכלכל הקריר, השקט והאוורירי יוצר תחושה של חיבור, איזון, תמיכה, נעימות ושלווה, הנחוצים כל כך בזמנים לחוצים וסוערים כמו שלנו, בייחוד כשהם באים על רקע לבן או אפרפר בהיר. בנוסף, הוצגו מספר אופציות שונות לשילובי צבעים, שיתאימו לצבעי השנה. בעיקר גוונים בהירים ורגועים של וורוד, סגול, כחול, ירוק ואפור, שהשילוב ביניהם הרמוני ושקט, כזה שאינו קופץ מיד לעין או דורש את מלוא תשומת הלב, אך עוטף בתחושה נעימה ומרגיעה, ויוצר יצירת סביבת חיים חיובית וחמימה.

ÎøÎÖÎíÎÉ Î×άÎøά ΪÎæÎóÎòÎáÎÖ Î£ÎÆ΃  Îæοήά ÎæÎÖάÎÖΣÎÖ

ביתילי

 

 מותאמים במיוחד עבורנו

חברות רהיטים רבות בארץ קנו להן שם ככאלו המקפידות להישאר עם יד על הדופק, עוקבות אחרי הטרנדים העולמיים ומתאימות אותם לצרכן הישראלי. באולמות התצוגה ניתן כבר למצוא קולקציות בהשראת קשת הגוונים הדומיננטית של השנה, ולהכניס קצת שלווה הביתה. אין צורך לעצב את כל הבית מחדש, מספיק להוסיף רהיט דומיננטי, לצבוע קיר או להוסיף לחדר מספר פריטי נוי כדי לשנות לגמרי את האווירה. נראה שצבעי השנה הנעימים מתאימים בדיוק לצרכן הישראלי, ויכולים לעזור לנו להפוך את הבית לאי נעים של שקט בתוך שיגרת חיינו הסואנת והמהירה.

 

Dekel RMHS Kitchen5 - 02 Lower Midlle Closet

מטבחי הדקל

 

ÎíÎôοά ÎøΣÎÖ ÎóÎÑ ÎíοÎæÎÖÎí Îæοήά ÎæÎÖάÎÖΣÎÖ

ביתילי