כוכב

האלומיניום הוא חומר חזק ועמיד, יפהפה ומודרני. מסתבר שקיים מותג ישראלי המציע מגוון רחב של מוצרי אלומיניום איכותיים ומקוריים לפתחי הבית שמייתרים את הצורך ברכישת מוצרים מקבילים מחו”ל

 בישראל קיימת חברה חדשנית, העוסקת בעיצוב פיתוח, ייצור והתקנה של מוצרי אלומיניום ייחודיים לפתחי הבית. האגף ההנדסי של חברת כוכב, מתמחה בתכנון ועיצוב של פרופילים, מחיצות, דלתות, תריסים ועוד. והחברה מספקת שירות מקצועי לאדריכלים, מעצבים ומפקחי בניה וגם ללקוחות פרטיים.

 פרופיל ורונה – עיצוב מינימליסטי למפתחים גדולים

חברת כוכב פיתחה פרופיל ייחודי – הפרופיל הדק ביותר שניתן ליישם בכנף של עד 7 מ”ר ללא מחיצות. “וורונה”, בעל המראה המינימליסטי יוקרתי, הוא פרופיל דק במיוחד,  מתאים לבתים המעוצבים בנראות מודרנית ומאפשר זיגוג טריפלקס מחוסם.

ורונה

פרופיל אלומיניום בלגי בעיצוב מינימליסטי

פרופיל האלומיניום ץהבלגי של כוכב, הינו הדק ביותר הקיים ומדמה ברזל במראהו. אך בניגוד אליו מאפשר רמת אטימות גבוהה, ניתן לשלוב בפתיחות ציר והזזה ומחירו נמוך יחסית. הפרופיל עובר תהליך צביעה השומר עליו מקורוזיה, קרינה ומים.

בלגי

דלתות כניסה איכותיות בעיצוב ייחודי

את הפרופילים האיכותיים של חברת כוכב אפשר למצוא גם בקולקציית דלתות הכניסה היפהפיות והמיוחדת שלה, המשלבות אלומיניום עם עץ או זכוכית. את הדלתות ניתן להזמין עם נעילה חד נקודתית או היקפית, כנעילת עכביש, במגוון צבעים ובעיצוב ותכנון אישיים שיתאימו בדיוק לטעמו של הלקוח ולצרכי המבנה.

אדריכל אייל מלכה

פתרונות הצללה עכשוויים

באולמות התצוגה של חברת כוכב תמצאו צלונים חיצוניים לשליטה מירבית בכמות האור, תריסי אור המאפשרים חדירה אופטימאלית של אור ואוויר ותריסי הרמוניקה במראה וינטג’. תריס ייחודי לכוכב מדמה תריסי עץ אך עשוי אלומיניום ונפתח כלפי חוץ או רב צירי (הרמוניקה) וניתן להזמינו כתריס רפפה קבועה, פח מנוקב, תריס מסתבסב ובשילוב זכוכית.

485J8571

 

כוכב – www.cochav.co.il