ככתבת עיצוב ותיקה, בעלת אתר עיצוב מצליח וכחובבת עיצוב “שרופה”, לא נשארתי אדישה כשדפדפתי בספר “מעצבים חדרי שינה” שהושק לאחרונה. הספר מאגד אחד עשר חדרי שינה עכשוויים שעוצבו ע”י נבחרת חלומות מובילה של אדריכלים ומעצבים. הם נוגעים בטרנדים החדשים ביותר בעולם, ומצעידים את עולם השינה ואותנו אל הבית העתידי. להוצאת הספר חברו חברת עמינח ואורלי רובינזון, הוא מראה כיצד הופך חדר השינה לסוויטה מעוצבת ומספק רעיונות יצירתיים לעיצובו

 

בשנים האחרונות הפך חדר השינה לחשוב במיוחד ובבתים רבים הוא מעוצב כסוויטה מפנקת שנועדה להשרות רוגע ולספק הנאה אסתטית ופרקטית.

cover

הספר נוצר כמדריך לעיצוב עכשווי ואינטימי ומציג מגוון סגנונות גלובליים

הספר, “מעצבים חדרי שינה”, הוא כאמור פרי שיתוף פעולה של קבוצת עמינח, הגדולה בישראל בתחום מערכות השינה והמזרנים, עם כותבת ספרי העיצוב והאדריכלות אורלי רובינזון. הוא מציג חדרים בעיצובם של אדריכלים ומעצבים מהשורה הראשונה בארץ ומציע מגוון של עיצובים וסגנונות עכשוויים ומקוריים, מהם ניתן לשאוב השראה לעיצוב סוויטת השינה הפרטית שלנו. “עמינח מקפידה להקשיב לצרכנים שלה, ללמוד ולבחון את צרכיהם ורצונותיהם”, מסביר מנכ”ל הקבוצה רוני שורץ, “אנו דואגים להישאר עדכניים, אטרקטיביים וקשובים ומשקיעים כל העת בחדשנות ובעיצוב המוצרים שלנו. אנו מבינים כי רכישת חדר שינה היא הרבה יותר מבחירת מיטה נוחה ומזרן איכותי. הקהל הישראלי מחפש חדר שינה שיהיה מקום המפלט שלו בסוף יום ארוך, שם יוכל לשכוח מאירועי היום ולנוח והוא לא מוותר על עיצוב עדכני, חם, אינטימי ומזמין המתאים לטעמו האישי”.

 

לפתוח דלת ליצירתיות עיצובית ולעולמות השראה מפתיעים בחדר השינה

מצוידים בתובנות שהכתיב ניסיון של עשרות שנים בעיצוב וייצור חדרי שינה, במובילות עיצובית ואיכותית ובהבנת טעמו של הצרכן הישראלי אנין הטעם המבין בעיצוב עכשווי, החליטו בעמינח לרתום את ניסיונם ותשוקתם לעיצוב פורץ דרך ולהוציא ספר, החוגג את עולם עיצוב חדרי השינה ומשמש כר פורה לרעיונות יצירתיים. לשם כך הם חברו לרובינזון. “פנינו לאורלי, ויחד איתה אל מיטב המעצבים והאדריכלים בישראל, והזמנו אותם לחלום ולעצב את חדר השינה האולטימטיבי מבחינתם”, מוסיף שורץ, “שיתוף הפעולה יצר קולקציה יוצאת דופן לצד ספר מרגש. הקולקציה לוקחת את חוויית השינה צעד אחד קדימה ומציעה סגנונות עיצוב ייחודיים, עולמות השראה מפתיעים, חומרי גלם איכותיים והרבה הרבה יצירתיות”.

חיתוך

מחלום למציאות – העיצובים שבספר לובשים עור וגידים

העיצובים תורגמו מחלום למעשה באמצעות מחלקת הפיתוח של עמינח ויצרו קולקציה מקסימה של חדרי שינה מעוצבים, נוחים ועדכניים. “חדר השינה”, אומרת רובינזון, “הוא חדר החלומות ולא משנה מה גודלו או צורתו. בכל חדר ניתן לייצר את האווירה הקסומה, לבחור את המיטה הנכונה ולעטוף אותו בטקסטיל משובח, מהווילונות ועד כלי המיטה, הכל למען הפינוק. את הספר “מעצבים חדרי שינה” בחרתי להפיק בשיתוף חברת עמינח בשל חזונה ויכולותיה. המעצבים אליהם פנינו התבקשו לתת את הנגיעה שלהם ויחד עם מעצבי ומהנדסי החברה הם הפכו אותן למיטות חלומותיהם, כאלו שהם אוהבים ומאחלים לעצמם ולכולנו”.

 

המעצבים והאדריכלים שלקחו חלק בספר ובעיצוב הקולקציה: רונית יודקביץ’, עדי סמט, חוה ביטרמן, עודד שטרן מירז, נועה בר-לב דוידור, אמיר נבון, עמית גלאור, ניבה לייכטר, דנה אוברזון, נירית פרנקל ואורלי רובינזון

untitled shoot-122

את הספר ניתן יהיה להשיג מאמצע דצמבר ברשת עמינח סנטר  ובמהלך החודש הקרוב בחנויות ספרים נבחרות בעלות של 119 ₪. כמו כן, יימכרו מרבית העיצובים לקהל הרחב, כשכל לקוח יוכל לבחור ברשת עמינח סנטר את המוצר המתאים עבורו ולהתאימו באופן אישי.

ממליצה בחום!

 

עמינח | www.aminach.co.il