גדעון אוברזון שהתפרסם כמעצב אופנה, היווה השראה עבור חברת מטבחי זיו בעיצוב ארבע קולקציות מטבחים שונות. לדברי אוברזון “כמו באופנה כך בעיצוב המטבחים, העיקרון זהה וכל קולקציה חדשה שלי מתחילה במסגרת הנובעת מתוך השראה ספציפית”

 

מעבר להשראה הכללית שלקח מעולם הקולנוע, השתמש המעצב בלוח השראה מסרט ספציפי, עבור כל קולקציה                                                                                                                              

אוברזון נמשך לקולנוע מאז ומתמיד, והוקסם מעושר ההבעות האומנותיות שהוא מאפשר. סרט טוב מאגד בתוכו את כל האלמנטים השונים ליצירה אחת מלוכדת ושלמה, בדיוק כמו לוח השראה מוצלח או עיצוב אל זמני.

 

shutterstock_49357471N

 

עבור קולקציית מטבחי ה-URBAN BLACK, בנה המעצב לוח השראה המבוסס על סדרת הטלוויזיה האיכותית והמצליחה MAD MAN

MAD MAN מתרכזת בעולם הפרסום הגברי, הכוחני והשוביניסטי של שנות השישים באמריקה, ותורגמה על ידי אוברזון ללוח השראה בעל צבעוניות שחורה ואפורה, קווים ישרים ונראות קרה ויוקרתית.

 

קולקציית ה-NATURE GREEN מבוססת על לוח השראה מהסרט זיכרונות מאפריקה 

מככבים בו גוונים רגועים של חומים וחום-ירקרק, השולטים בסוואנה באפריקה, וגם מרקמים שונים המזכירים את האדמה החולית ואת העצים וצמחי המדבר השונים.

 

קולקציית ה- SPICE RED עוצבה בהשראת נער החידות ממומביי

לוח ההשראה מביא איתו את הצבעים והריחות של שווקי התבלינים של הודו. תבלינים בצבעים עזים, ביניהם קינמון, זעפרן ופלפל אדום, שיצרו צבעוניות נועזת הנעה מאדום עז, לכתום וצהוב.

 

הסרט WHITE, שיצא כחלק מטרילוגית שלושת הצבעים של הבמאי הפולני קישלובסקי, הוא שנתן את הטון הלבן, הקר והנקי בלוח ההשראה של קולקציית ה- CLASSIC WHITE

הצבע הלבן הבתולי והטהור מופיע בו כמוטיב מרכזי, בין אם ברכות חלומית של לבן קליפת הביצה, או בלבן קר וסטרילי בוהק ומושלם.

shutterstock_288897872

הבחירה לעצב ארבע קולקציות שונות, נעשתה על מנת ליצור ארבעה עולמות תוכן שונים, שיתאימו לקהל רחב. כל עולם תוכן מכיל ספריית עיצובים, חומרים וצבעים מהם ניתן להרכיב לכל לקוח מטבח המתאים לו בדיוק. 

 

מטבחי זיו – www.zivltd.com