משפחה צעירה, הכוללת זוג ושני ילדים בחרה במעצבת הפנים דנה ינאי על מנת שתעזור בעיצוב ביתם הפרטי ברמת אפעל. המטבח, לבו של הבית, נבחר מקולקציית ה-URBAN BLACK של חברת מטבחי זיו ועוצב ע”י המעצבת בהשראת תערוכת עיצוב המטבחים המובילה בעולם “יורוקוצ’ינה” המתקיימת מדי שנתיים במילאנו שבאיטליה

 

מינימליזם נצחי ומרשים

הבית עוצב בקו מינימליסטי טרנדי שלא יתיישן או ימאס לעולם. במטבח, הנמצא בחלל המרכזי של הבית עוצב קיר ארונות גבוהים פרקטי ומרשים ואי בעל אכסון דו צדדי המשלב פינת אוכל נוחה לארבעת בני המשפחה. נבחרה עבורו פלטת צבעים שהיא מינימליסטית ועל זמנית, וכזו מתכתבת עם המגמות החדשות והמובילות בעולם עיצוב המטבח. לארונות הגבוהים והנמוכים נבחר צבע קפה בהיר, ולאי המטבח, לשיש ולכיסאות האוכל נבחרו גווני אפור מט, חלק ומינימליסטי, המתכתבים עם מראה הבטון הבהיר של הרצפות. לפרופילים שבין דלתות הארונות ומכשירי החשמל בחרה המעצבת גוון מטאלי כסוף ומבריק המחבר בין כולם. שולחן האוכל הנמוך היוצא מהאי ודלת המטבח עשויים עץ פורניר אגוז אפריקאי במראה ובטקסטורה טבעיים וחמימים.

 

איזון חכם בין עיצוב לשימושיות

המעצבת שאבה השראה גם מהקומפוזיציות שבלטו בתערוכה, ובחרה בארונות ובמשטחי עבודה צרים וארוכים שיוצרים תחושה של חלל גבוה ומרווח, ויחד עם אי המטבח מספקים שפע של מקום לאחסון ולעבודה. השימוש החכם בשתי המגמות מאזן לא רק בין הטרנדי לנצחי, אלא גם בין חום ביתי למינימליזם נקי, בין מראה תעשייתי לטבעי ובין עיצוב מוקפד ויוקרתי לנוחות פרקטית.

 

שיתוף פעולה מוצלח במיוחד

דנה ינאי, היא בעלת סטודיו קטן ודינמי לעיצוב ואדריכלות פנים שעוסק ומתמחה בתכנון, עיצוב ושיפוץ בתים פרטיים, דירות, ובעיקר כאלו שנרכשו מקבלנים בפרויקטים חדשים, משרדים, חנויות וכד. היא מקפידה לתת לכל פרויקט את מלא תשומת הלב והקפדה יתרה על הצרכים הייחודים של הלקוחות. כל בית בעיצובה מותאם לבעליו, לתא המשפחתי ולתקציב הנתון.

ינאי נוהגת להזמין את המטבחים אותם היא מעצבת עבור לקוחותיה מחברת מטבחי זיו. לדבריה היא מרוצה מאוד משיתוף הפעולה הפורה עם מעצבי הבית של זיו בהתאמת הסגנון ומידות המטבחים ללקוחותיה ולביתם, מאיכות החומרים מהם הם עשויים, מהייצור המוקפד והמתקדם טכנולוגית של החברה, מהשירות המקצועי והאדיב ומהתגובה המהירה לכל צורך.

מטבחי זיו – www.zivltd.com