ביתילי

הרשת הידועה כבית לעיצוב מציגה קולקציה עכשווית ומביאה את הטרנדים החמים היישר מבירות העיצוב בעולם, תוך הקפדה על התאמה מושלמת לצרכן הישראלי

גדולה-(3)

רשת ביתילי פועלת כבר יותר מ-25 שנה בנוף העיצוב הישראלי. היא ידועה כמותג הגדול והמוביל בתחום הריהוט ועיצוב הבית והוקמה מתוך חזון להיות ה”בית הישראלי לעיצוב עדכני” על ידי איתור והתאמת המגמות העולמיות בתחום, לטעם, לתרבות ולאופי הישראלי והנגשתן לקהל הרחב. היא הייתה אחת הסנונית הראשונות בישראל שהקימה מתחם גדול לריהוט ואביזרי עיצוב לכל הבית, תחת קורת גג אחת, ובכך שינתה את הרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי. בעשורים האחרונים פתחה הרשת אולמות תצוגה גדולים בכל הארץ והפכה ידועה כחברה דינמית ומתחדשת המביאה ללקוחותיה קולקציות ריהוט בינלאומיות, עכשוויות ובטוויסט ישראלי.

156509_2

השראה עולמית בניחוח ישראלי ביתי

קולקציית 2015 של רשת ביתילי מעוררת השראה ומאופיינת באקלקטיות נפלאה. היא כוללת מגוון ייחודי ואקזוטי של רהיטים ופריטי עיצוב יפהפיים, לכל הבית, המתאימים לכל טעם, גיל וכיס ומביאה עמה ניחוח של ביתיות חמה ועכשווית. בקולקציה צבעים חמים כמו קרם, שמנת, צהוב, נחושת ועץ בהיר קלאסיים, המשתלבים באופן יפיפה עם צבעים קרירים כמו אפור, כחול וירוק מודרניים. הספות והכורסאות מעוצבות בקווים נקיים ומוצגות לצד פריטי ריהוט אקלקטיים. את רוב המוצרים ניתן להזמין כ-Costume made מבחינת גודל, בד וצבע עץ. הקולקציה החדשה מציעה גם מיטות וחדרי שינה יפהפיים ובהתאמה אישית בשיטת Mix & Match ומאפשרת ללקוחותיה לבחור את בסיסי גב המיטה מתוך מגוון עיצובים, בדים, צבעים וטקסטורות.

Untitled-1

הום סטיילינג – בשפה עיצובית אחידה בבית

רשת ביתילי הטביעה בארץ את מושג ’הום סטיילינג’ שהוא טרנד עכשווי עולמי, המאפשר לרענן את הבית מבלי לערוך שינויים דרסטיים ובעלות נמוכה יחסית. היא מציגה מגוון עשיר של פריטי עיצוב ואקססוריז, כדוגמת: פרקט ושטיחים, תאורה דקורטיבית, אביזרי נוי, וילונות, כריות, מפות וריהוט משלים. הפריטים מתאימים לקולקציית הרהיטים החדשה. כל אחד יכול להרכיב מהם שפה עיצובית אישית ולראות כיצד יראה הכול בביתו.

שילוב מרתק של חומרים וטקסטורות

הקולקציה האביבית מאופיינת בשילוב חומרים טבעיים במראה גולמי כדוגמת: בדי קנבס בצבע טבעי, עץ גושני, ברזל, אבן, קרמיקה וזכוכית כשמוספים לה פריטים ושטיחים במוטיבים וטקסטורות שונות. כראוי לטרנד עכשווי, עברו המוטיבים והאלמנטים ממקורות ההשראה שלה טרנספורמציה, והפכו למודרניים. פריטי הריהוט מיוצרים מחומרים עכשוויים ההופכת אותם לאותנטיים.

ביתילי- לפרטים: 1-700-70-50-70 | www.betili.com