גופי התאורה העכשוויים הם ייחודיים, מעוצבים ממגוון חומרים מפתיעים ומהווים את המוקד העיצובי ולפעמים אף האומנותי של הבית. אתם מוזמנים להכיר: קולקציית תאורה חדשה 2016 המושפעת מהטרנד העכשווי ועוצרת נשימה ביופייה

 

ככתבת לעיצוב הבית, אחד התענוגות האסורים החביבים עלי במיוחד הוא להציץ בחלונות הדירות שעל פניהם אני חולפת בלכתי ברחוב. לראות כיצד נהפכות קופסאות הבטון המרובעת בהן אנו חיים לבית אינדיווידואלי שעיצובו ייחודיי וחד פעמיי. פעמים רבות בולט במיוחד גוף התאורה המרכזי במטבח או בסלון, המכתיב את אווירת החדר כולו. בשנים האחרונות, יצא עולם עיצוב התאורה מהצללים והפך את גוף התאורה מפריט שימושי למוצר מעוצב ואפילו לפסל סביבתי שלעתים קרובות מהווה את המוקד העיצובי של הבית.

מנורת_שולחן_ברשת_ביתילי_מחיר_535_צילום_ישראל_כהן

קולקציית תאורה חדשה ומלהיבה

בשנה האחרונה, עם התפתחות הטרנד התעשייתי נכנסו לאופנה, בבירות העיצוב בעולם, גופי תאורה המתהדרים בחוטים ונורות חשופים וארוכים וברגים בולטים המאפשרים לתלותם בצורות שונות כיד הדמיון והצורך, בכאלו המעוצבים ממתכת וזכוכית ומזכירים נורות פחם עתיקות, או בגופים גיאומטריים המעוצבים מברזל. רשת ביתילי, הדואגת להישאר עם היד על הדופק ולהציע ללקוח הישראלי את הטרנדים העולמיים החמים ביותר בעולם העיצוב, מציגה קולקציית תאורה חדשה הכוללת מגוון גופי תאורה ייחודיים המתכתבים עם הטרנד וממלאים את הבית בחמימות מודרנית אך נוסטלגית. בקולקציה מושם דגש על שימוש בחומרים לא קונוונציונליים למטרות חדשות ושילובים חדשים ונועזים של עץ, זכוכית, ברזל ופלסטיק. חומרים ושילובים ההופכים את המנורה לפריט עיצובי-אמנותי לכל דבר.

 

גופי התאורה היפהפיים מעוצבים משילוב של נורות הפחם העשויות זכוכית עם עץ, ברזל, זכוכית, חוטים ארוכים בצבעים שונים ונייר                                                                                                      

הגופים החדשים, שמציגה רשת ביתילי ללקוחותיה, מאפשרים מראה תעשייתי עתיק-מחוספס  אך מודרני ועכשווי וחשוב מכך מיוחד וחד פעמי. אהבתי במיוחד גוף תאורה הנראה כעשוי בקבוקי זכוכית ירוקים, שנחתכו ביד אמן, גופי תאורה הנראים כעששיות, שנדלירים בשילוב פלדה למראה מיושן מימי הביניים, או בצבעים בהירים ואטומים למראה רומנטי, מנורות עומדות הנראות כפנסי תיאטרון, מנורות תלויות המוברגות אל פסלי עץ עדינים התלויים על חוטים שחורים ומאסיביים ועוד.

מנורות_תלייה_מחיר_99_שח_ליחידה_אחת_לא_כולל_נורה,_להשיג_ברשת_ביתילי_צילום_ישראל_כהן

לערבב, לשלב, למתוח לפינות שונות בחדר וליצור יצירה חדשה מאור

במקביל להיותו פריט עיצובי המייחד את החדר, חשוב ליצור הרמוניה בין גוף התאורה לעיצוב של החלל כולו. יתרונה הבולט של המגמה העיצובית המאופיינת בערבוב עולמות וגמישות ויזואלית, הוא היכולת לשלב עיצובים שונים בחלל אחד. מנורות החוטים, למרות עיצובן החשוף והתעשייתי, הן עדינות, גמישות בצורתן ומאפשרות משחק עם אורך החוטים, צבען ודרך הצבתן בחלל. תמצאו גם גופים כאלו המעוצבים מחוטי ברזל או עם בסיס עץ שאינם מכבידים על שדה הראיה ויוצרים רק כיסוי סימבולי לנורה החשופה, שבגרסתה המודרנית מחזיקה ערך אסתטי מוסף משל עצמה.

 

ביתילי | www.betili.com