לאחר שנים של מגורים בדירות שכורות ואוסף רהיטים משומשים שקיבלנו בירושה מחברים ומשפחה,  קנינו דירה קטנה אותה החלטנו לשפץ ולרהט בריהוט חדש כך שתתאים לאורח חיינו העכשווי. הפעם, החלטנו, להחליף ממש הכול ולשוות לדירתנו מראה חם, מזמין ונעים

 

כמו כל זוג צעיר שעובד קשה למחייתו, תקציבנו יפה אך מוגבל. זמננו קצר ולכן רצינו לרכוש את הרהיטים במהירות ובנוחיות מרובה. חיפוש רהיטים הוא לרוב משימה מייגעת הכרוכה בהפסד ימי עבודה רבים, מצריך הכוונה מתאימה, להיות מוכנים לבקר במספר רב של חנויות רהיטים ועריכת השוואה ביניהן, בקיצור סיוט. הפנטזיה שלי הייתה להגיע למקום אחד בו ימצאו עשרות חנויות ושלא נצטרך לכתת את רגלינו בכדי למצוא את מבוקשנו. להפתעתנו, בשיחה עם חברים, גילינו כי קיים מרכז כזה “המרכז הישראלי לריהוט” והוא אפילו ממוקם באזור המרכז. שמחים ומאושרים התארגנו על יום חופש, הצטיידנו בכרטיס אשראי ובהרבה סבלנות ואמונה שלעת ערב כל רכישת הריהוט תהיה מאחורינו.

 

ControlStatus_WashDone (2)_p

 

המרכז הישראלי לריהוט ממוקם בלב אזור התעשייה החדש, המערבי, של ראשל”צ, ברחוב משה הלוי 10 בקומות ב’ ו-ג’. במרכז ניתן למצוא, תחת קורת גג אחת, את כל מה שחיפשתם בחנויות אחרות ולא מצאתם. זהו מרכז הרהיטים הגדול בארץ : כ-8000 מ”ר תצוגה. על מנת להקל על הלקוחות ולאפשר להם לבקר במקסימום חנויות במקום אחד, יש במקום 45 חנויות רהיטים המתאימות לצרכים, טעמים ותקציבים שונים. ניתן למצוא במקום חנויות המציגות והמתמחות בכל תחומי הריהוט לבית: מזרנים וחדרי שינה, מערכות ישיבה ואירוח מעור ובד, כורסאות טלוויזיה ומזנונים, פינות אוכל, חדרי ילדים ומיטות נוער, ארונות וחדרי ארונות, ריהוט משלים ועוד. המיקום המרכזי של ה”מרכז הישראלי לריהוט” מאפשר חסכון בזמן הקנייה. מומלץ להגיע עם רשימה מוכנה של הרהיטים בהם אתם מעוניינים, עם המידות של החדרים השונים, ואפילו דוגמאות של צבע וסוגי בד שמעניינים אתכם. בגלל הקרבה הגדולה של החנויות זו לזו, אנחנו, בתור צרכנים, רק מרוויחים! רבות מהחנויות במקום מציעות לקונים הנחות, מבצעים, תשלומים, נוחות בהשוואת מחירים והתאמה אישית של הרהיטים שאותם מעוניינים לרכוש.

 

sapa

 

המרכז ממוקם בקומה השנייה והשלישית של הבניין (חשוב שלא להתבלבל, בקומה הראשונה קיים בזאר רהיטים זול שאין לו קשר עם המרכז). מרגע שנכנסנו, ידענו שהגענו למקום הנכון. מסדרון רחב, קיבל את פנינו, כשמשני צדיו התפרסו אולמות התצוגה הרבים, המציעים מגוון רחב, מעוצב ואיכותי של מיטב הרהיטים מהארץ ומחו”ל המתאימים לכל טעם ולכל כיס. אנשי המקצוע המיומנים שבמקום כוונו אותנו לבחור באמינות ובסבלנות בין המגוון העצום, את הטוב ביותר עבורנו ועל פי טעמנו, ועזרו לנו להגשים את החלום העיצובי שלנו. בערב כשעזבנו את המקום הספקנו לסיים את כל רכישת הרהיטים לביתנו החדש ולא ידענו כיצד להודות לחברינו על שסיפרו לנו על המקום ועל שחסכו מאתנו את הסיוט של כיתות רגליים ברחבי הארץ ובזבוז ימי עבודה רבים. הרהיטים הגיעו במועד שהובטח, ביתנו לבש את המראה שביקשנו, השירות היה מצוין ובפינו רק שבחים למקום ולמציגיו.

 

לפני כחמש שנים פתח ה”מרכז הישראלי לריהוט” סניף נוסף: כ-5,000 מ”ר המחולקים ל-22 אולמות תצוגה! באשדוד, המשרת את תושבי הסביבה ושהפך להיות קניון הרהיטים הגדול והמצליח מסוגו באזור. ממליצה בחום!

 

המרכז הישראלי לריהוט | www.המרכזהישראלילריהוט.co.il