בבואנו לעצב את ביתנו אנו נותנים תשומת לב רבה לכל פרט ופרט, אך לעתים שוכחים שלדלתות הפנים תפקיד חשוב בנראות ובתפקוד הבית והמשפחה

כשאנו מעצבים את ביתנו, אנו מקדישים תשומת לב ומחשבה לכל הפרטים הקטנים, ההופכים את הבית ליצירה שלמה וייחודית, העונה על טעמנו ומממשת את רצונותינו. אנו מתאימים את צבעי הקירות לריצוף, רוכשים ריהוט, ומשקיעים באביזרים משלימים. חשוב מאוד שלא נזניח פרט מרכזי במעטפת הפנימית – את דלתות הפנים!  מעבר לחשיבות הבחירה בדלת איכותית, שתתפקד ותשמור על מראה חדש לאורך שנים חשוב עיצובה לא פחות!

 

פגשתי את מעצב הבית של חברת דלתות פנדור שנתן לי מספר רעיונות בנושא:

למדו כיצד להשתמש בדלת  הפנים כבפריט עיצובי שיכול ליצור עניין ולהוסיף חיים בכל חלל

הנטייה לנסות ולהעלים, ככל האפשר, את הנוכחות של דלתות הפנים בבית ולנסות שישתלבו במעטפת הייתה נהוגה בעבר כשצבעו אותן בצבע הדומה לצבע הקירות. עיצוב הבית המודרני, העכשווי, הביא לטרנד חדש הדורש בחירה בדלתות מעוצבות, מובלטות ונוכחות בחלל. הוא מתייחס אליהן כאל אלמנט עיצובי חשוב המוסיף לנראות ולסגנון הבית. בבתים ודירות בהם קיים מסדרון פנימי המוביל לחדרים, יכולים הנועזים שבכם אפילו לבחור לכל חדר דלת בגוון שונה, להוסיף כך עניין עיצובי ייחודי לאזור הצר והכמעט נשכח של הבית, ולחסוך את הצורך בלהוסיף רהיט אחר שיעורר את החלל. יחד עם זאת כדאי לבחור בצבעים מעודנים שיתחברו הרמונית אחד לשני ולא יעמיסו על החלל. שילוב גווני דלתות כמו לבן, שמנת ואפור, כאלו שתוכלו למצוא באולמות התצוגה של החברה, יעניקו לביתכם מראה עדכני ונעים.

 

לאלו מכם האוהבים סגנון נקי מומלץ שהשילוב של הדלת והקיר יהיה אסתטי, ולכן כדאי לבחור דלת עם צירים נסתרים 

אוהבי הטרנד המינימליסטי מבקשים לקבל מראה אחיד בעצוב ביתם. לשם קבלת האפקט הנדרש ניתן לבחור בדלת פנים חדשנית שמציגה פנדור, המאובזרת בצירים נסתרים, איכותיים וחדשניים. הם מאפשרים לכנף הדלת להראות כממשיכה את המשקוף בקו כמעט ישר, ולא יוצרת קיטוע ועומס ויזואליים בחלל.

הצבעים המונוכרומאטיים של הדלתות שמציגה החברה מתאימים, ככפפה ליד, לטרנד זה. תמצאו מגוון רחב של דלתות בגוונים הנעים מלבן וקרם לאפור ושחור. כשגם גווני העץ הבהירים חזרו לאופנה ובגדול. הדלתות מגיעות כחלקות, עם פסים רוחביים, צהרי זכוכית בגדלים שונים וחלקן מגיע עם חריטות עדינות במראה עדכני.

Basic RGB

מה באשר לאלמנט האיכות והעמידות?

קולקציית הדלתות יוניק הגדילה לעשות כשיצרה עידן חדש באשר לדלתות הפנים. הן מעוצבות במגוון גדול, עמידות בפני מים ומזיקי עץ, מאפשרות שילוב חומרים כמו פסי מתכת וחריטות וניתנות להזמנה בגדלים שאינם סטנדרטיים. כשמוסיפים את משקופי הפולימר, של החברה, בעלי ההלבשה השטוחה בחזית, המנעול המגנטי והצביעה בשיטת UV, מתקבלת דלת אולטימטיבית המתאימה לכל דירת יוקרה. המשקופים הפולימריים, המיוחדים לפנדור, המשלימים את קולקציית הדלתות “יוניק”, עמידים כמוה לרטיבות, טרמיטים, תולעי עץ ועוד. למשקופים מתווספות מסגרות משקוף העשויות מחומר ה-WPC החזק והעמיד ביותר ברטיבות. החברה מעניקה אחריות ל-8 שנים לנזקי מים ומזיקי עץ, בכפוף לתעודת אחריות.

 

פנדור – www.pandoor.co.il