בכל שלב בחיינו, משתנים צרכינו ודרישותינו מפינת האוכל שבביתנו. כשאנו רווקים או חלק מזוג צעיר אנו זקוקים לפינה קטנה, כשנולדים ילדנו עלינו להגדילה וכשאלו גדלים ומקימים משפחה משלהם, אנו זקוקים לשולחן סביבו תתארח המשפחה המורחבת לארוחות סוף שבוע וחג. מצאנו עבורכם פינות אוכל מולטי פונקציונאליות שמתאימות לכל שלב ומצב בחייכם

כדי לעמוד במשימה נפגשנו עם שי יהודה מעצב הבית ובעלים של חברת דגם רהיטים המתמחה בעיצוב ובייצור פינות אוכל כדי שיסביר את האפשרויות העומדות בפנינו:

 

הידעתם? בדירת רווקים או דירה קטנה המשמשת זוג צעיר כדאי לעצב עם שולחן עגול שאינו תופס מקום רב

שולחן אוכל עגול מתאים לחללים קטנים ובדרך כלל ממוקם בצד המטבח או מולו. הוא מספק חמימות אינטימית ותחושת זרימה, מבלי שתצטרכו להתפשר על אפשרות הרחבתו. הוא מתאים גם למשפחות עם פעוטים מכיוון שאין בו פינות חדות היכולות לפצוע.

למשפחות העוברות לבית עם פינת אוכל כדאי להצטייד בשולחן מעוצב שיוכל להכיל בנוחות גם במצבו הסגור את כל המשפחה הגרעינית

אם הפכתם למשפחה עם ילדים המתגוררת בבית או בדירה הכוללים מטבח רחב ופינת אוכל, כדאי לכם לרכוש שולחן אוכל המתאים בצורתו לחלל. השולחנות המרובעים שראינו בדגם רהיטים מתאימים לדירות צנועות בגודלן, משרתים בנוחות את המשפחה הגרעינית ובשעת הצורך מתארחים לשרת עד כ-18-24 איש. לאלו החיים בדירות גדולות מומלץ לרכוש שולחנות מלבניים שהם מרווחים ומפנקים גם ביום יום.

זוגות בגיל השלישי מרבים לארח את המשפחה המורחבת ולכן מתאימים להם שולחנות הנפתחים למספר רב של סועדים

בגיל השלישי מרבים לארח את הילדים ובני זוגם, את הנכדים והנינים. זה הזמן בו שולחן אוכל מתארך שסביבו יתארח כל ה”שבט” בנוחות הופך לחובה, ופתיחה נוחה וקלה שאינה כרוכה במאמץ היא הכרחית. שי הציג לנו שולחנות מלבניים, הנראים במצבם הסגור כשולחנות רגילים בגודלם, אך מתארכים לשרת 30 סועדים ויותר!

מסתבר שפינות אוכל הוא עניין למקצוענים ולכן כדאי שלא להתפשר ולרכוש מחברה אמינה המתמחה בתחום

חשוב לבחור בחברה מוכרת ומקצועית שתתן לנו ייעוץ ותאפשר את התאמת השולחן, גודלו, חומריו, צבעו ועיצובו לגודל ביתנו, לצרכינו, להרגלי האירוח שלנו ולטעמנו העיצובי. חשובים גם אחריות ארוכת טווח ושירות מעולה.

 

דגם רהיטים – www.degemltd.co.il