קולקציה חדשה של חברת דלקוב עושה את הבלתי אפשרי והופכת את חדר הארונות למוצר עוד יותר יוקרתי ונחשק, ממה שהיה עד היום! הקולקציה כוללת חדרי ארונות בגדלים, צבעים ואבזור מגוונים ואיכותיים כשלחלק מהם מאפיין עיצובי טרנדי ועכשווי בולט, היישר מבירות העיצוב העולמיות – דלתות הזזה שקופות!

 

חדרי הארונות בעלי הדלתות השקופות הפכו לאחרונה לשם דבר בעולם העיצוב הבינלאומי, ומצליחים ליצור דרמה בחדרי השינה שבביתנו

המגמה החדשה, הופיעה בסצנת העיצוב העולמית במקביל להתבססות פילוסופיות של מינימליזם עירום ומהודר, ושמירה על בית מסודר ונקי.  פילוסופיות אלו באות לדי ביטוי בספרים כדוגמת “סוד הקסם היפני, איך להפטר מהבלגן בבית” של גורו הסדר והניקיון מארי קונדו, בהצפה של מאמרים בנושא באתרי ובמגזיני עיצוב, ובאתרים המבשרים על טרנדים חדשים 2018.  לכן אין זה פלא שחברת הארונות הידועה דלקוב, בשיתוף חברת RAUMPULS הגרמנית, היא בין הראשונות שהביאו טרנד זה לארץ וכבר מרהטת את חדרי השינה של הישראליים המבינים בעיצוב, בארונות ובחדרי ארונות כאלו.

כיוון שתכולת חדר הארונות נראית תמיד לעין, אין ספק שהקולקציה השקופה של חברת הארונות דלקוב מתאימה במיוחד לאנשים מסודרים, או לכאלה שבחרו ליישם בחייהם את הפילוסופיות החדשות, המבטיחות סדר ונקיון לא רק בבית, אלא גם בראש וברגש

את חדר הארונות ניתן לאבזר בתאורה פנימית, מתלים מיוחדים, פרזול איכותי, מדפים נשלפים, מגירות בטריקה שקטה ועוד. והכול בהתאמה אישית!

 

חדרי הארונות השקופים הם מעין יצירת אמנות צבעונית בחדר. יצירה המשתנה מעת לעת על ידי סידור שונה של הבגדים והאביזרים שבו, ולכן משנה גם את מראה החדר בהתאם לרצון ולמצב הרוח

חדרי הארונות המאובזרים בדלתות השקופות מתאימים לבתים בעיצוב מודרני-מינימליסטי. הם מוסיפים לחדר תחושת מרחב ואווריריות, ובשקיפותם יוצרים אשליה של חלל גדול ועדכני יותר. כך ניתן, לדוגמא, לייצר חדר ארונות בתוך חדר שינה לא גדול מבלי ליצור תחושת מחנק, אך לא רק! הדלתות השקופות יוסיפו חן אלגנטי וייחוד גם לחלל ייעודי מרווח וגדול.

 

דלקוב – www.delkoub.co.il