עיצוב וריהוט הבית המודרני לשנת 2015 משלב תערובת של צורות וחומרים, השראה מהעבר ומהעתיד, חשיבה מחוץ לקופסא, שימוש באלמנטים ייחודיים, קשר מלהיב לעיצוב אופנה, צבעים מונו כרומטיים לצד צבעים רכים או עזים ובקצור פלורליזם מרתק. המשותף לאוסף המגמות החדשות הוא היכולת להעז! אם החלטתם לעצב את הבית בהתאם לטרנדים העכשוויים הנה מספר נקודות למחשבה

 

עיצוב בסגנון מינימליסטי עכשווי

בתים המעוצבים בסגנון זה מאופיינים בפשטות, ובפונקציונאליות גבוהה, בפלטת צבעים מונו כרומטית בהירה לרוב בגווני לבן, אפור, שחור, בז ומוקה.בשימוש בקווים נקיים ומינימליסטיים, לעיתים בסגנון תעשייתי וברהיטים פשוטים אך מעוצבים בגובה נמוך, המאפשרים זרימה בחלל, תורמים ומדגישים את גודלו וגובהו. מעדיפים שימוש בחומרים עכשוויים כמו בטון חשוף, זכוכית, עץ בהיר, נירוסטה וכד. ומציעים סגנון חיים נוח ומזמין.

 

ריביירה--ארון-הזזה-מאובזר-בדלתות-זכוכית-כחולות

באדיבות חברת ריביירה

להעז ולהכניס צבע לבית

הצבעים המונו כרומטיים שאנו , כישראלים, כל כך אוהבים ובייחוד הצבע הלבן עליו איננו מוותרים מאפשרים לנו להוסיף נקודות צבע לבית בפרטי ריהוט ובאביזרי עיצוב ודקורציה כמו: כריות, שטיחים, ועוד. השנה מככבים לצידם צבעים עדינים ופסטלים מעושנים כמו ורודים, צהבהבים, ירקרקים ותכלכלים לצד צבעים מלאי חיים. גוונים שונים ועזים של כחול הם ללא ספק מגמה חמה ומוסיפים ללבן הבסיסי תחושות של רוגע, נעימות וקרירות ותאימות ים תיכונית, ולצידם מופיעים צבעים בהשראות אתניות המחוברות לאדמה כמו בורדו, יין ומרסלה חמים.

 

SHY_7538

מטבחי רגבה

סימפוניה מרתקת של סגנונות עיצוב

השנה, עוד יותר משנים קודמות, נהוג לערבב סגנונות ולהפכם לסגנון אישי חדש ומעניין בבית. לחבר ישן וחדש כמו סגנונות רטרו וכפרי מודרניים לצד פרטים קלאסיים ורומנטיים ומינימליזם קר ומדויק, סוגי עץ אקזוטיים לא מעובדים לצד ברונזה ואלומיניום מבריקים, צבעים חמים וקרים, בהירים או נועזים, שימוש במרקמים בהירים וחלקים לצד מפוספסים וטבעיים ועוד.

דלקוב--ארונות-בחדר-עבודה-עם-דלתות-בצבע-תכלכל

באדיבות חברת דלקוב

 

ריהוט-עכשווי-במתחם-HOME-DESIGN-בפולג-בנתניה

מתחם HOME-DESIGN

דגם---שולחן-עגול-הנפתח-לאירוח-16-איש

באדיבות חברת דגם רהיטים

עיצוב הפנים והחוץ מתערבב והופך לאחד, כזה היוצר חיבור בינינו לבין הטבע בחוץ. הטרנד מתאפיין בשימוש בסגנון עיצובי, בריהוט, ריפוד, חיפוי ותאורה תואמים היוצרים תחושת המשכיות בין החוץ לפנים ולכן תחושת מרחב גדולה יותר בבית.

ארונית-חדר-רחצה-מבית-האוס-אין-Children-&-Home-Design

באדיבות חברת האוס אין

 

 

 

מטבחי-זיו--מטבח-מודרני-מעוצב-בלבן-וצבעים-עכשוויים-עזים

באדיבות מטבחי זיו

שילוב טרנדים בעיצוב אישי

טרנדים שנתיים באים והולכים וגורמים לנו לרצות לחדש ולהישאר עכשוויים באופן תמידי, אך רק מעטים מאיתנו יוכלו או ירצו לעצב את ביתם בכל פעם מחדש. לכן הסוד בעיצוב הנשאר עדכני לאורך שנים, הוא בטוויסט הקטן שאנחנו בוחרים לשנות בחלל, כמו בצבע הקירות, בכריות, אגרטלים, תמונות וכד. וכן ברכישת פריט ריהוט חדש ועדכני והעמדתו בחלל באופן שהעיניים יופנו כלפיו ושיעורר עניין ואטרקציה. הצלחתנו בהכנסת תחושת טרנדיות לעיצוב הבית היא בשימוש הנכון ובשילוב שבין פרטי הריהוט והדקורציה הישנים והחדשים, באימוץ הטרנדים החדשים באופן חכם, תוך שאנחנו משלבים דמיון ולא שוכחים או מוותרים על טעמנו האישי.

פנדור--דלתות-פנים-בצבע-לבן-המעוצבות-באופן-מינימליסטי

באדיבות דלתות פנדור

 

פרגולות--100_9434

באדיבות חברת סולאריס

 

פנטהאוז--ריהוט-פנים-וחוץ-מעוצבים-ותואמים

באדיבות חברת פנטהאוז