כי “סדר בבית יוצר סדר בראש”

 

תכנון מקדים של שטחי האחסון והארונות בדירה או בבית הוא משמעותי, ויכול לשנות את חיינו בהם מקצה לקצה

נפגשנו לשיחה עם טל וולנסקי, מעצבת הבית של חברת הארונות ריביירה, היא נתנה לנו טיפים בנושא והוסיפה “אמא שלי הייתה אומרת תמיד שסדר בבית זה סדר בראש! וכך למדתי מילדותי שאחסון נכון הוא המפתח לבית מסודר ואסתטי שנעים לחיות בו”

 

  1. שלב תכנון מקומות האחסון ועיצובם חייב להתבצע בתחילתו של תהליך עיצוב הבית, וכחלק בלתי נפרד ממנו

אנשים רבים, מסבירה טל, משאירים את תכנון ועיצוב הארונות לשלב הלבשת הבית ופה הטעות הגדולה שלהם. בשלב זה כבר לא ניתן לבצע שינויים והזזת קירות ולעיתים רבות מגלים שהחלל שהוקצע עבור הארונות קטן ולא מספק. כשמתכננים מראש הופך החלל לקוהרנטי, והארונות לחלק בלתי נפרד מעיצובו.

  1. הבנה של פרטי הנגרות, גובהם ועומקם, היא קריטית לתכנון מוצלח

ההבדלים בין הארונות השונים משמעותיים ולכן הכרחי להחליט איזה מהם יתאים יותר, ולפיו לבנות את הנישות עבורו. חשוב לדעת שלארונות יש מידות סטנדרטיות של עומק וגובה. עומקו של חדר ארונות, לדוגמא, הוא 50 ס”מ, של ארון פתיחה 50-60 ס”מ, ושל ארון הזזה 60-65 ס”מ.

 

  1. תכנון פנים הארון יכול להתבצע בשלב מאוחר יותר מכיוון שאין לו השפעה על גודל הארון ועל עיצובו החיצוני

כדי לתכנן נכון את פנים הארון חשוב להחליט על תכולתו. לכל אדם מלתחה שונה והיא משפיעה מאוד. כדוגמה, אישה או גבר שברשותם חליפות וג’קטים צריכים לתכנן ארון בעומק 65 ס”מ כדי שהשרוולים לא יתקעו בדלתות.

  1. כדי להקל על הגישה לכל חלקי הארון ניתן לשלב בו מתקנים נשלפים ולאבזרו במתקנים ובפטנטים טכנולוגיים המשדרגים אותו

כדאי לאבזר את חלקו התחתון של הארון, הנגיש פחות, במגרות ייעודיות ובמדפים נשלפים שיקלו על הגישה לבגדים, נעליים, חגורות, עניבות ועוד. להתקין בחלקו הגבוה מתקן תליה נשלף, ולנצלו לאחסון שמיכות, מצעים, מזוודות וכד.

 

  1. כדי לתכנן נכון את פתרונות האחסון בבית חשוב להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בתחום

מסתבר שארונות זה עניין למומחים ומומלץ מאוד להיעזר ולרכשם מחברה ותיקה ואיכותית! טל הכירה לנו את מעצביה המקצועיים של חברת הארונות ריביירה, שמלווים את לקוחותיה משלב התכנון, ומתאימים להם את הארונות השונים אישית על פי צורך, טעם, גודל ותקציב.

 

ארונות ריביירה  – www.riviera.co.il