פאנלוס, הוא המותג האירופאי הנמכר ביותר בתחום דלתות הכניסה לבית באירופה, וכעת עושה זאת גם בארץ.  למותג קולקציה גדולה ועשירה של פאנלים מעוצבים מאלומיניום שהוא חומר חזק, עמיד ומודרני, לחיפויי וחידוש הדלתות. הפאנלים הופכים את דלתות הכניסה הישנות לחדשות, מעוצבות על פי הטרנדים החמים בעולם, אקוסטיות ותרמיות, איכותיות ועמידות. הם מייתרים צורך בקניית דלת חדשה ולכן חוסכים כסף רב

 

דלת הכניסה המותקנת בבתים רבים היא דלת פלדה. החיפוי שלה מתבלה, מחליד ודוהה זמן רב לפני שהיא מאבדת מחוזקה ועמידותה ולכן צריך להחליפה רק בשל ניראותה ולהוציא כסף רב לחינם. אז שזהו, מסתבר שאין בכך צורך יותר!

לראשונה בארץ, ניתן לרכוש פאנלים מעוצבים מאלומיניום בשלל סגנונות וצבעים, ובתוך שעתיים, שלוש, לחדש בביתכם את דלת הכניסה שלכם מבלי שתצטרכו להחליפה!

פאנלוס מפורסמת בעולם כולו באיכותה, האלומיניום ממנו עשויים מוצריה ידוע כידידותי לעיצוב ולסביבה שאינו מחליד לעולם ולכן הפך החומר למודרני ומשתמשים בו לחלונות, לחיפוי בניינים ולייצור רהיטים. בנוסף, מאפשר תהליך היצור והצביעה לתת ללקוחותיה חמש שנות אחריות על הצבע.

ניתן לשלב בפנלים  של פאנלוס זכוכיות דקורטיביות, סורגים מעוטרים, פסים רוחביים או אורכיים מאלומיניום ועוד. ניתן להזמין מתקין מקצועי של החברה או לחפות את הדלת בהתקנה עצמית

הפאנלים מתאימים לכל סוגי דלתות הפלדה שמידותיהם לא עולות על  2.25 מ’ גובה ו-1 מ’ רוחב. הם אקוסטיים ועשויים משתי שכבות, כשהחיצונית מאלומיניום והפנימית מחומר מבודד שמשתמשים בו לבידוד רמקולים, ובעובי 7 מ”מ.

אם הדלת שלכם ישנה מידי או שאין לכם דלת כניסה, אין בעיה! פאנלוס מציעה גם דלתות פלדה חדשות המצופות בפנלים, וגם קולקציה מיוחדת ויוקרתית של דלתות אלומיניום הנקראת פאנלוס פרימיום

דלתות הכניסה והפאנלים משווקים ע”י חברת אלומגייט שערים ודלתות כניסה מעוצבים בע”מ הישראלית, שהיא היבואנית הבלעדית בארץ של חברת   TEHNI PANTELOS האירופאית.

 

 

 פאנלוס – www.panelos.co.il