האתר החדש  DesigNEWS הוא מגזין אינטרנטי מרתק ומקיף על עולם העיצוב, המשלב חדשות בתחום ומוצרים חדשים עכשוויים, טיפים בנושאי עיצוב הבית הישראלי, מידע מסודר על העיצובים והחברות הנחשבים בשוק וראיה היסטורית ותרבותית מרעננת על הנושא.        

 

האתר מתחדש החודש בעשרות כתבות חדשות ומרתקות, פרטי עיצוב ומוצרים חדשים

לקראת החגים ובמהלך החודשים ספטמבר ואוקטובר מתחדש אתר DesigNEWS, המשמש כעוזר הפרטי האינטרנטי החדש לעיצוב הבית, בעשרות כתבות חדשות וחמות על חידושים וטרנדים מובילים בעיצוב הבית שישפיעו על נראות ביתנו בשנה הבאה. DesigNEWS עלה לאוויר במטרה לספק לכם, אוהבי העיצוב, אלו הבונים והמשפצים את ביתם, אדריכלים ומעצבים, כתבות מרתקות ומאירות עיניים על עולם העיצוב המודרני, כמו גם מידע פרקטי שיעזור לכם לעשות סדר בבלגן בתחום. האתר נחשף בתקופת ההרצה שלו (כשלושה חודשים בלבד) למאות אלפי קוראים וזוכה להצלחה גם בפייסבוק, כל זאת במעבר מפה לאוזן. בעקבות ההצלחה, מתרחב האתר ומתפתח ובחודשים אלו יעלו לאתר עשרות כתבות חדשות, מוצרים ועיצובים חדשים.

 

6

 

 

טרנדים חדשים שישפיעו על עיצוב ביתנו בשנה הבאה ומבצעים חמים לחגים

באתר תמצאו את הטרנדים החדשים שיש לעולם העיצוב להציע. כתבי האתר ביקרו, למשל, בבית יוקרתי שעיצובו המרשים מתמקד סביב פלא חדש – ישן של עולם העיצוב – הפורצלן, שעמידותו המרשימה ועושר גווניו ומרקמיו העשירים הפכו אותו לכוכב תערוכות העיצוב הנחשבות באירופה, וכיום משמש ליצירת רהיטים ואפילו מטבחים. עוד חומר חדש-ישן שזכה לעדנה והפך לחומר גלם חם בעיצוב הבית הוא הבטון, שנכנס לאחרונה לא רק לתחומי בנייה נוספים כמו ריצוף יוקרתי לבית, אלא אף לעולם עיצוב הרהיטים והתאורה.

תקראו על חידושים טכנולוגיים ברהיטים סטנדרטיים שהיו כאן מאז ומעולם, כמו טלוויזיות היוצאות מארון הבגדים בחדר השינה בלחיצת כפתור ותאורה פנימית יוקרתית, דלתות פנים עמידות למים המיוצרות במפעל מאופיין רובוטיקה ותריסי אלומיניום במראה עץ וינטג’. שולחנות צנועים הנפתחים בקלות לשולחן סביבו יכולים לשבת עשרות סועדים בחג, מערכות שינה מעוצבות ע”י מעצבי על וחברות בינלאומיות, קולקציות לחדרי ילדים ונוער לקראת החזרה לבית הספר ועוד. גם מקומן של הקולקציות החדשות של חברות וותיקות, אמינות ונחשבות בשוק לא נפקד והקורא יוכל להשכיל בחידושים ובהיצע שיש לעולם העיצוב הישראלי ובמבצעים משתלמים במיוחד לקראת ראש השנה, ובספטמבר- לסוכות.

 

shutterstock_235563553

 

 

לצד הכתבות על עיצוב עכשווי, ניתן יהיה למצוא אנקדוטות מרתקות על מוזיקה, תרבות ועיצוב בארץ ובעולם מימי קום המדינה ובהשוואה לימינו

מה היו הגורמים התרבותיים וההיסטוריים שתאמו בזמנו לעליית קרנו של מזנון העץ, קישוטי החרסינה ומפיות המקרמה הסרוגות ולנפילתו של ה”בוידעם”? וכיצד משפיעים אלמנטים עיצוביים שחלפו מהעולם, על העיצוב האסתטי, הססגוני והמתוחכם של ימינו? חלק מהכתבות עוסקות בנסיבות ההיסטוריות והתרבותיות כמו גם על הקשר המתמשך של עולם העיצוב לשורשים מהם הוא צמח וחזרתם המודרנית בצורת אינטרפרטציות טרנדיות. ניזכר בעציצי הפגזים, בטלויזיה הראשונה ובשילוב האופוריה שאחרי מלחמת ששת הימים, ואינפלציה שהופיעה לא הרבה אחריה. נעסוק בתרגומם לעולם העיצוב המודרני כטרנד ה”רטרו” בעיצוב הבית, בטרנד השמירה על הסביבה ועל החיים סביבנו, נבקר במטבח ילדותה של העורכת ועוד.

 

דיזייניוז | www.designews.co.il