עולם העיצוב נמצא בדיאלוג מתמיד עם המושג “בית”. השילוב בין השניים השנה הוא הרמוני במיוחד, כאשר מראם הנקי, העכשווי והמעוצב של הרהיטים נשמר, תוך שימת דגש על נוחות, והתאמה אישית

 

“בית” היא מילה הכוללת בתוכה יותר מארבעה קירות וגג. המילה מתקשרת לרגשות ומושגים כחום, משפחה, תחושת שייכות, נוחות ורגיעה

הבית האידיאלי הוא מקום המהווה מפלט חמים ונעים מן החוץ ומלחצי היומיום, כזה המזמין את הגר בו להתרווח, לאהוב, להיות נאהב, לחוש בטוח ושחלליו המרכזיים והאישיים, הרהיטים והחפצים השונים שבו יעוצבו כך שישרתו אותנו בנוחות. לאורך השנים קיים עולם העיצוב מערכת יחסים סבוכה ומורכבת עם המושג “בית”. לעתים הטרנדים התכתבו איתו ולעתים התנגדו לו, תוך שימת דגש רב יותר על השגת צורה אסתטית רצויה או טרנד שהיה אהוב על המעצבים, אך חטאו לפונקציונליות ונוחות השימוש.

אי. די. דיזיין

ID DESIGN

 

בשנותיה הראשונות של המדינה, הדגש היה לא על עיצוב ולא על נוחות, אלא על חיסכון, פונקציונאליות ועמידות

הבאוהאוס היה הטרנד העיצובי הראשון שסחף את המדינה, העיצוב היה נזירי וחסכני, ולעתים רחוקות נוח או מזמין. סגנון העיצוב המודרני שהיה פופולרי בשנות התשעים, הציב את האסתטיקה לפני נוחות השימוש והעמידות והכתיב פינות חדות ולבן בוהק מבלי שנמצאו פתרונות ליצירת חומרים עמידים וקלים לניקוי.

מטבחי סמגל- רייזר ווד וזכוכית

מטבחי סמגל

 

עיצוב, נוחות וטכנולוגיה בעיצוב הבית העכשווי

כיום אנו זוכים בשילוב מושלם בין שני העולמות, העיצובי והטכנולוגי. בעקבות טכנולוגיות חדשות ומתקדמות, ניתן כיום לעצב רהיטים ומשטחים עמידים ונוחים לשימוש בעיצוב טרנדי ועכשווי. משטחים למטבח כמו קוריאן ופורצלן, חומרים מלהיבים הנראים כמו עץ, בטון ושיש, הפכו לעמידים בפני חום ושריטות והם קלים לניקוי, בדי הריפוד הפכו לדוחי לכלוך ורהיטי הגן מיוצרים מחומרים העוברים עיבוד מיוחד כנגד פגעי מזג האוויר.

כוכב- פרופיל אלומיניום מינימאלי ורונה

כוכב

 

כיום למד עולם העיצוב ליצור איזון בין הצדים האסתטיים והשימושיים של הבית, כאשר ניתן להשיג תחושה נוחה וחמימה גם בבית בעיצוב לבן, נקי ומודרני

אלו חדשות טובות במיוחד עבור הישראלים, שמאז ומתמיד אהבו קירות ורהיטים לבנים ותחושת מרחב וניקיון בבית. השנה, נשארה המעטפת לבנה כשרוב פריטי הריהוט לבנים או אפורים, והשימוש בעץ בהיר הולך וגדל. יחד עם זאת, הדגש המתרחב על התאמה אישית גוזר יותר חופש בשימוש בפלטת הצבעים, ומתבטא בעיקר בהצבת רהיט דומיננטי או פריטים משלימים המספקים נגיעות צבע וחיים לחלל.

בלס דיזיין- ארון מאובזר בלד וטלויזיה נשלפת

בלס דיזיין

 

תוך שמירה על המראה הנקי והמינימליסטי של הרהיטים, הופכות היום הפינות הישרות והחדות לרכות ומעוגלות

הטרנד כולל כיסאות ושולחנות קטנים, עגולים ובהירים, הנכנסים אחד לתוך השני בצורה היוצרת מראה מיוחד וגם שומרת על החלל פנוי ומרווח. הטרנד מתאים לבתים קטנים וגדולים כאחד. הספות רכות, גדולות, מאובזרות בכריות ובשזלונג רביצה. מבחר הדגמים והסגנונות גדול וניתן לבחור לכריות בדים הנראים כסרוגים או מעוטרים ברקמה בעבודת יד.

262651

עיצוב אינדיבידואלי ללא חוקים וסייגים מלבד העדפה אישית אסתטיקה ואיכות

הדגש על עיצוב אינדיבידואלי הופך את ביתנו לאישי יותר מתמיד, מותאם לאופיינו ולטעמנו הייחודיים. מוצג הצע גדול של רהיטים ופרטי עיצוב משלימים, בסגנונות, חומרי גלם ומידות על פי בחירתנו. אין טאבו, אין נהוג, הסגנון האקלקטי המודרני פותח בפנינו עושר אפשרויות גדול וסגנוני המשלב בין המודרני מינימלסטי, תעשייתי, רטרו, כפרי, שבטי, ירוק ועוד… כיד הדמיון הטובה עלינו…

קל במיוחד להתאים את הבית אל הטרנד החדש, כיוון שניתן להשאיר את המעטפת ואת העיצוב הקיים כפי שהם, להחליף כמה פריטי מפתח, או פשוט להוסיף כמה פריטי נוי המתכתבים עם הטרנדים – ולהרגיש “הכי בבית בעולם”!

VERON_261165

ID DESIGN