שנת 2019 אוטוטו בפתח כבר אמרנו וחרושת השמועות העולמית בתחום עיצוב הבית כבר ממליכה לה כמלך צבע מלכותי אהוב, ומצעידה לצידו היישר לתוך ביתנו הדפסים נועזים, במשחקים גיאומטרים ואתנים

 

ירוק עמוק בעיניים

חברת פנטון העולמית, גורו האופנה של צבע השנה, אמנם עוד לא שיחררה רשמית את הגוון הנבחר לשנת 2019, אך תחזיות שונות גורסות כי צבע השנה יהיה גרסה מעט כהה ועמוקה יותר של ירוק בקבוק. הגוון מהווה תחליף יוקרתי ואלגנטי ותוספת לשחור הדומיננטי של השנה שעברה, ונראה מצוין גם בגימור מבריק המוציא ממנו את האלמנט האצילי והיוקרתי, וגם במט המשדר תחושה יותר טבעית ונינוחה.

דלתות פנדור מעצב: שלומי בוטנסקי צילום: יואל אליווה

פנטון כן הזדרזה וכבר שיחררה את פלטת צבעים לאביב 2019

פלטת הצבעים מרמזת ששנת 2019 תהיה צבעונית ושמחה במיוחד! לצד מעט גוונים ניטראליים של כחול, אפרפר, לבן, ובז’ בהיר, היא מוסיפה גוונים שונים של צהוב, כתום, ירוק כחול וורוד. מעניין לראות ששני גווני הירוק המופיעים באביב הם ווריאציות של ירוק זית ולא הירוק הכהה והרווי של התחזיות השונות, אך נראה שהם ימשיכו להתלוות אליו לאורך השנה ויצרו יחד איתו פלטה המתאימה למגמה הירוקה, ויכניסו לבית תחושת טבע מרעננת שתהווה רקע מתאים לשלל החומרים הטבעיים בהם נשתמש.

האוס אין- חדרים לילדים ונוער

מטבחי זיו- עיצוב: נדב חזות

הדפסים גיאומטריים ואתניים נועזים

שתי אופנות שבאות והולכות בשנים האחרונות, הן השימוש בהדפסים גיאומטריים ואתניים. השנה הן תופענה יחד ותוספנה לבית חיות, חום ושמחה. ההדפסים הופכים בולטים ונועזים יותר ומופיעים בגדלי XL, בצורות אמורפיות או נועזות, ובשילובים מפתיעים של דוגמאות וגוונים שנראים במבט ראשון כמנוגדים ורועשים. ההדפסים האתניים מושפעים בעיקר מהעולם האסתטי של מרוקו וספרד, ונכנסים גם למטבח ולשירותים בדוגמת חיפויי קיר ומרצפות. אם המראה רועש עבורכם או שאתם מפחדים להתחייב, כדאי להכניס הביתה כמה כריות נוי, טקסטיל כמו מצעים, שטיח קטן, שמיכת טלוויזיה או חפצי נוי כדוגמת הדפסים ממוסגרים. את כולם ניתן להחליף בקלות כשנמאס או כשהאופנה מתחלפת.

רשת ID DESIGN צילום: ישראל כהן