גברים ונשים ככלל, אינם נוטים להסכים על דברים רבים. אבל מסתבר שדווקא לגבי חברה ייחודית ישראלית קיים קונצנזוס חריג. דלתות פנדור, חברת הדלתות הגדולה בישראל, זכתה 24 פעמים רצוף, על ידי קהל הצרכנים הישראלי, כ”יצרנית דלתות הפנים הטובות והדקורטיביות ביותר בישראל” בסקרי המבחן של המדינה, נתון יוצא דופן ומיוחד במינו בכל קנה מידה!

 

סקר שוק הוא מעין גרסה משוכללת של כיכר העיר, בה נאספו והועברו בעבר, דעות, רעיונות ועצות

סקרים הם כלי מחקר מודרני חשוב המשמש למחקר אקדמי, ע”י הממשל בחיזוי תוצאות בחירות והלכי רוח, וככלי למחקר שיווקי הבא ללמוד את צרכיו וטעמו של הצרכן, או לבדוק אלו חברות מסחריות הן המשתלמות והטובות ביותר בשוק.

 

המבחן של המדינה, הוא סקר הנערך מדי חצי שנה על ידי אחד המכונים המובילים בארץ, מכון גיאוקרטוגרפיה. הסקר קיים כבר עשרים שנה ונועד לעזור לצרכנים הישראלים לבצע החלטות צרכניות מודעות ומוצלחות

כיום נחשב “המבחן של המדינה” למוכר ולרציני בתחומו והוא זוכה ליחס המשתווה לאלו של העיתונים הבלתי תלויים. הישראלים מייחסים אמינות גבוהה לממצאיו ומשתמשים בו בקבלת החלטות צרכניות. הזוכות בסקר הן חברות המספקות קנייה מוצלחת ללקוחותיהן. ממצאיו מאשרים לנו שאנו קונים, במיטב כספנו, מחברה המציעה ומספקת מוצרים איכותיים ומעוצבים, נוחים לשימוש ועמידים לאורך שנים, ושהשירות שנקבל מעולה.

 

מכון גיאוקרטוגרפיה חוקר את התנהגות הצרכנים ואת הסיבות הגורמות לו לשנות דעה, או להישאר נאמן למותג אחד, לאורך שנים. בשוק דלתות הפנים, לדוגמא, זכתה חברת פנדור זו השנה ה-12 ברציפות בתואר “יצרנית דלתות הפנים הטובות והדקורטיביות ביותר בישראל”, ובפער גדול ממתחריה

המכון מצא כי הצרכן מושפע ממשברים פוליטיים וכלכליים, מסערות תקשורתיות חיובית או שליליות סביב מותג, מכניסתו לשוק של מותג חדש או מקמפיינים חדשים ובולטים של מתחרים, אך בעיקר מחוזקו, איכותו ומקומו של המותג בשוק לאורך שנים. כפי שחברת קוקה קולה היא השליטה הבלתי מעורערת של שוק המשקאות, והפופולאריות והמודעות אליה גבוהים, באופן בולט מאלו של ממתחריה, כך זוכות, מספר מצומצם של חברות ישראליות נוספות, באמון ארוך שנים ובלתי מעורער. הבולטת מבניהן היא חברת הדלתות פנדור, המתמחה בדלתות פנים לבית וכאמור, זוכה השנה בסקר, באופן חסר תקדים וסוחף, בפעם ה-12 ברציפות! כשהיא משאירה את מתחרותיה, מבחינת אחוזי בחירה, הרבה מאחריה.

 

חושבים דלת? חושבים פנדור! מסתבר ש-42.6% מכלל האוכלוסייה ו-71.5%! מבעלי הדעה בוחרים בחברת פנדור למקום הראשון בסקר. אחוז גבוה ויוצא דופן מסוגו המצביע על איכותו ואמינותו של המותג ולאורך שנים

חברת פנדור היא חברה מקומית וותיקה, והינה יצרנית הדלתות הגדולה בישראל. החברה מצטיינת בעיצוב, באיכות מוצרים גבוהה, בשירות לקוחות אמין ובלתי מתפשר, ושמה הולך לפניה! החברה מייצרת מאות אלפי דלתות בשנה ללקוחות פרטיים ולקבלנים והיא מובילה את מהפכת עיצוב דלתות הפנים בארץ ובעולם.

ואכן, המתחרה הבאה אחריה בסקר קיבלה רק 11% מקולותיהם של כלל האוכלוסייה, ו-18.5% מקולות הנסקרים בעלי הדעה!

 

פנדור ידועה בכך שיצרה מהפך בתחומה, כשהפכה את דלת הפנים מפריט פונקציונאלי לפריט מעוצב ואסתטי ולמרכיב חשוב בעיצובו הכולל של הבית. במקביל, היא הייתה הראשונה להשתמש בקווי ייצור חכמים-ממוחשבים בענף, והראשונה שהשיקה קו דלתות פנים העמידות למים ולמזיקי עץ!

נתונים אלו מלמדים שהצרכן הישראלי הוא מודע ואינטליגנטי, וכשחברה עולה לראש טבלת הסקרים ונשארת בה שנים, עליה להוכיח לו, כשם שפנדור עושה, שהיא מקפידה שלא לקפוא על שמריה, מוצאת דרכים חדשות וייחודיות לשפר, לחדש ולהפתיע, ומספקת איכות, שירות ואחריות מעולים!

 

 

—–

דלתות פנדור, זכתה 24 פעמים רצוף, על ידי קהל הצרכנים הישראלי,

כ”יצרנית דלתות הפנים הטובות והדקורטיביות ביותר בישראל” בסקרי המבחן של המדינה