השחור, שכובש השנה את עיצוב הבית, הוא צבע נועז ודרמטי ששימוש נכון בו יכול לשדרג את חלקו המרכזי של הבית. בחירה בשולחן אוכל המשלב בין השחור לעץ כהה וחם, היא יישום מדויק ויפיפה של הטרנד ההופך את פינת האוכל לעדכנית

 

אחד הטרנדים המשמעותיים השנה, בעיצוב הבית בכלל ובמטבח בפרט, הוא השימוש הנועז והמפתיע בצבע השחור, ולא ככזה המדגיש או משרת צבעים אחרים אלא כשחקן ראשי! הוא “צובע” את ארונות המטבח, משמש למשטחים וכחיפוי קירות, ומגיע גם לפינת האוכל.

 

השחור הדרמתי פורץ אל קדמת הבמה

הטרנד השחור הוא אחד ממאפייניו של העיצוב המודרני והמינימליסטי, המתאפיין בפלטת צבעים מונוכרומטית. הוא מתווסף ללבן הקר, הרגוע והניטראלי, לאפור החם ולסגול העמוק שהוכרז כצבע השנה. השחור מוסיף לכל עיצוב נופך יוקרתי ומרשים, וגורם לכל הצבעים, החומרים והטקסטורות שלצידו לזהור ולבלוט. יישום נכון שלו יהפוך כל פינת אוכל למעוצבת, אמנותית וייחודית ולמקום שנעים ומרגש לשהות בו. ניתן לשלבו בחלל עם קירות בהירים, עם חיפויי רצפה וריהוט מעץ ופרטי סטיילינג בצבע סגול מלכותי, או עם גוונים אופנתיים אחרים.

שולחן האוכל החדש דגם סיוון הוא דוגמה ליישום מדויק ויפיפה של הטרנד בפינת האוכל

שולחן האוכל המתארך דגם סיוון הוא מקולקציית פינות האוכל החדשה 2018 של חברת דגם רהיטים. החברה מתמחה בעיצוב וייצור שולחנות אוכל הנפתחים בקלות לעשרות סועדים, ומציגה את הדגם החדש שהוא דוגמא מצוינת ליישום עדכני ויפיפה של הטרנד. הוא עוצב כך שפלטת העץ העליונה שלו שצורתה עגולה וצבעה חם ועשיר, מונחת על רגלי עץ שחורות ומעוצבות ומעדנת את ניראותן הדומיננטית. השולחן מתארך והופך לאליפסה סביבה יכולים להתארח 16 סועדים בנוחות רבה. ניתן לאבזרו בכיסאות בכל צבע, שכן השחור והעץ מתאימים לכל גוון שאתם מעדיפים!

 

דגם רהיטים – www.degemltd.co.il