חג הסוכות כבר פה ורבים מאיתנו חשים רצון לחדש את הבית ולרענן את סביבת המגורים בהתאם לאופנות העולמיות המובילות בתחום

 

כבכל שנה צצים בתחום עיצוב הבית מגמות וטרנדים עולמיים חדשים. מתחם העיצוב Home Design פולג נתניה, מרכז בנוחות על פני 8,000 מ”ר תערוכת עיצוב מתמדת, מבחר גדול של מותגים ומוצרים ואת הטרנדים החמים מהעולם ליצירת בית מעוצב ועדכני.

 

המגמות החמות לעונה הקרה היישר מבירות העיצוב האירופאיות, וממותגים ישראליים מובילים:

התמונה באדיבות רוזטו

לצבעים האפורים מצטרפת העונה צבעוניות עשירה

אחת המגמות הבולטות בתחום עיצוב והלבשת הבית היא החזרה של הצבעוניות אל הבית, מבלי לפחד ומתוך רצון להעשיר את הגוונים המונוכרומאטיים המאפיינים את הטרנד המינימליסטי. מותגי הריהוט המובילים מציעים מוצרים בגוונים עשירים ובנדיבות, גוונים כמו סגול, כחול עמוק, ירוק בקבוק וורוד עדין, נכנסים הביתה בפריטי העיצוב הגדולים כמו ספות וכורסאות, וגם באביזרים משלימים ככריות קטיפה, תמונות או שטיחים.

התמונה באדיבות SIMPLY WOOD

סקנדינביה זה כאן

בשנים האחרונות הפך סגנון העיצוב הסקנדינבי, המשלב פונקציונאליות וצמצום עם רכות מחבקת, לפופולארי בקרב בתי העיצוב המובילים בעולם. הרבה עץ ומתכת, פינות עגולות, שולחנות צד קטנים ושימוש בחומרים טבעיים כמו צמר, פשתן וכותנה שהופכים את הבית לנעים ומזמין.

התמונה באדיבות IDdesign

אורבאני מרוכך

מי לא אוהב את הקצב של העיר, הבטון המחוספס, הברזל והזכוכית? הדוגריות שבשפה העיצובית הזו מקבלת מעט בלינג בלינג עם נגיעות פליז ונחושת, זכוכית צבעונית, בדי קטיפה ומשחק של גוונים מעושנים. שילובים בין

התמונה באדיבות IDdesign

חומרים בחלל בהחלט מומלצים בדירה העירונית וגם בבית הפרטי במושב, לדוגמא: מערכות מדפים מברזל המאובזרות במדפי עץ טבעי, פריטים דקורטיביים מבטון על גבי שולחן זכוכית, ספת עור על רגלי מתכת דקיקות וכד.

הבשורה היא שכבר לא צריך לכתת רגליים בין אולמות תצוגה שונים בחיפוש אחר ‘המילה האחרונה’ בעיצוב הבית

הקונספט המוביל את המתחם הינו one stop shop בחלל יפיפה ומעוצב שהופך את חוויית הרכישה לפשוטה, נוחה ונעימה. המתחם מציע מגוון איכותי של מותגי ריהוט, חיפויי רצפה, דלתות, חלונות ואקססוריז לבית שיחד מציעים את כל האפשרויות לעיצוב הפנים ושדרוג מראה הבית. כך ניתן לקבל תמונה רחבה של העיצובים ולשלב את הפריטים במקום, לכדי יצירת שפה עיצובית אישית הנכונה לנו.

התמונה באדיבות סימפלי ווד (כורסא) וIDdesign

אתם לא לבד

אקלקטי, כפרי, מודרני, אורבאני, קלאסי או אולי גם וגם? אם החלטתם לחדש את הבית ואתם לא ממש בטוחים בסגנון ובצבעים שמתאימים לכם, אם טרם בחרתם אדריכל או מעצב פנים ולמרות זאת, אתם חולמים על בית הנראה כמו בקטלוג, תוכלו ליהנות, במתחם הום דיזיין, משירותי ייעוץ של מעצב פנים וסטייליסט, ללא תשלום.

במתחם מקיימים ימי פגישות עם נבחרת מעצבי פנים שעומדים לשירותכם. כל שעליכם לעשות הוא להגיע לפגישה מקצועית עם סקיצה של החלל אותו אתם מבקשים לשדרג,  תסיירו עם המעצב בין חנויות המתחם ותבחרו ביחד את פרטי הריהוט, הפרקט, השטיחים והאקססוריז המתאימים שיתחברו למראה לו אתם מייחלים, בהתאמה לנתוני ביתכם ולתקציבכם, ועכשיו גם בהנחות גדולות, במיוחד לחג!

התמונה באדיבות רוזטו

הום דיזיין – www.homedesign.co.il