ה-HPL או בשמו המלא HIGH PRESSURE LAMINATE, הפך לאחרונה לשם דבר בעיצוב המטבח העולמי בשל המגוון שהוא מציע ועמידותו הגבוהה. חברת מטבחי זיו מביאה אותו ללקוחותיה הישראליים ומשלבת אותו בקולקציית מטבחיה החדשים, המעוצבים בהשראתו של המעצב גדעון אוברזון

 

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבואנו לרכוש מטבח הן החזיתות! כשבוחרים אותן חשוב להתייחס לא רק לצד הויזואלי שלהן, אלא גם לאיכות ועמידות החומר ממנו הן עשויות.

 

עמיד בפני שחיקה

ה-HPL , הוא חומר העשוי מספר שכבות של נייר עבה, המוספג במלמין נוזלי ונכבש במכבש בטמפרטורה גבוהה מאד. התוצר הסופי עמיד ביותר בפני חום, שריטות, לחות  ושחיקה. הוא גם דוחה טביעות אצבע, כך שנוח ונעים לעבוד במטבח מבלי להצטרך להשתעבד לניקיון והברקה. לכן, הוא נמצא בשימוש לא רק במטבחים, אלא גם במפעלים תעשייתיים ומעבדות. כאשר אתם קונים מטבח המאובזר בחזיתות ה-HPL של חברת מטבחי זיו, אתם יודעים שיישארו כחדשות לאורך שנים.

מאפשר מגוון גדול של אפשרויות עיצוב וסגנון

ה-HPL , הוא חומר גמיש, אותו ניתן לייצר באינסוף גוונים ומרקמים ואף בצורה שמדמה משטחים מחומרים טבעיים כאבן, בטון או עץ שנראותם נוכחת, בשנים האחרונות, בכל טרנד עיצובי מודרני, החל מהמינימליסטי דרך התעשייתי, הקלאסי והכפרי. הוא מגיע בגימור חלק מבריק או במאט נעים, כך שתוכלו לבחור מטבח המתאפיין בגימור שאתם אוהבים והמתהדר במראה מושלם. ה-HPL מחקה את הנראות המקורית של חומרים שונים, מבלי להתפשר על תכונות החומר, עמידותו ומשקל החזיתות והוא אפילו חזק ועמיד מהם.

 

מחיר נגיש ומראה יוקרתי ועדכני

למרות תכונותיו האיכותיות ומראהו היפיפה והעדכני, ה- HPL אינו חומר שנמצא בהישג ידם של מעטים בלבד! גולת הכותרת היא מחירו הנוח והנגיש. ה-HPL מאפשר שימושיות גבוהה ומראה יוקרתי ומעוצב למטבח בהשקעה הגיונית, במיוחד כשמשווים אותו למחירי המטבחים המיוצרים מחומרים טבעיים, הנשחקים בקלות ואינם קלים לניקוי ותחזוקה.

 מטבחי זיו – www.zivltd.com