חומר חדשני מבריק ועמיד המשמש כתחליף לזכוכית בדלתות המטבח

הקריסטל לייזר, חומר חכם המאפשר השגת מראה מינימליסטי ועכשווי במטבח, מככב בדירה משופצת מהיסוד אותה עיצבה המעצבת יעל הירש-שפיגל.

 

המראה המינימליסטי-מודרני, פופולארי מאוד בעיצוב הבית המודרני ומאופיין בשימוש בגוונים לבנים

השימוש בפלטת צבעים ניטראלית ובהירה והניקיון הצורני המונע עומס ויזואלי, מקנים לכל בית תחושה מרווחת, מוארת ורגועה המשדרת יוקרתיות. כיום, מספקת הטכנולוגיה המתקדמת פתרונות על ידי חומרים המאפשרים שימוש בגוונים בהירים, שקל לנקותם והם עמידים ועוזרים להשיג כל פנטזיה עיצובית.

o07-d077_391157_0

 

המעצבת יעל הירש-שפיגל, עיצבה דירה יוקרתית בשכונת המשתלה עבור בני הזוג, שילדיהם בגרו ועזבו את הבית

בני הזוג החליטו לעזוב את ירושלים לטובת איזור המרכז, שמציע אפשרויות בילוי רבות וקרבה לילדים ולנכדים. הם רכשו דירת חמישה חדרים וביקשו מהירש-שפיגל להופכה לדירת ארבעה חדרים, מרווחת ויוקרתית, בסגנון בהיר, רענן ומוקפד אך חמים. כזו שתשדר ניקיון עיצובי ורוגע ושתהיה מזמינת פנים ומתאימה לאירוח.

yeua-2

 

המעצבת פנתה למטבחי רגבה, הידועה כבעלת ניסיון מזה עשרות שנים, בהבנת צרכי הלקוח הישראלי ובתכנון המטבח

בחנות רגבה הרצליה, למדה שהחברה משתמשת בחומרים חכמים שיאפשרו לה ללכת על המראה שרצתה להשיג, וזאת מבלי להתפשר על נוחות השימוש במטבח ועמידותו לאורך שנים. הירש-שפיגל בחרה לחיפוי דלתות המטבח שעיצבה, את הקריסטל לייזר. חומר חדיש ופונקציונאלי שהתאים לו ככפפה ליד.

o07-d087_391167_0

 

הקריסטל לייזר, ידוע כ”הברקת המאה בחזיתות המטבח” והוא פרי הפיתוח של חברת REHAU הגרמנית

החומר מציע מראה יוקרתי כשל זכוכית מבריקה ומשמש לייצור חזיתות ופרטי ריהוט נוספים. למרות מראהו הוא אינו שביר, עמיד בפני שריטות, רטיבות, לחות ועובש, כך שתחזוקת המטבח קלה ונעימה, ואינו דוהה או משנה גוון בחשיפה לשמש. הוא כה קל לניקוי, שניתן בעזרתו גם ליישם טרנד לוהט נוסף, ולהפוך אותו למעין לוח מחיק, עליו ניתן לשרבט מילים וציורים ולמחקם כשרוצים.

yeua-iacau-eaeu

 

הקריסטל לייזר מוצע בחמישה גוונים, עשן, פנינה, מגנוליה, לבן וחול, המתכתבים כולם עם הטרנד ומקנים למטבח מראה אלגנטי. הוא מיוצר ממספר שכבות, המעניקות לו את מראהו המבריק דמוי הזכוכית, כל זאת במחיר שמהווה תמורה מעולה ללקוח

 

כדי להשיג שלמות אסתטית עיצובית ומראה נקי, משלים חיבור בלתי נראה בין חזית הדלתות לקנטים, המעובדים במכונת לייזר מהמתקדמת בעולם, במפעל המשוכלל של מטבחי רגבה.

ueeaeeu

 

את המטבח החדש תכננה הירש-שפיגל תוך הקפדה, לא רק על מראה מושלם, אלא גם על מיקום אופטימלי של הארונות, אי המטבח ומכשירי החשמל השונים בחלל

כך מימשה את בקשתם של בני הזוג למטבח שכיף לשהות ולבשל בו. את מראהו המינימליסטי שברה המעצבת בעזרת שימוש מושכל בפריטים קלאסיים חמימים. הרצפה עשויה פרקט בהיר, על הקיר תלתה יצירות אמנות צבעוניות ובעלות ערך סנטימנטלי למשפחה. היא הוסיפה אקססוריז המספקים מוקדים של צבע עז ורענן וכיסאות בר בנראות מודרנית המשתלבים נפלא עם ארונות המטבח.

 

מטבחי רגבה – www.regba.co.il