מדריך לעיצוב הבית בסוכות

מגזין טופ ריהוטים יוצא לקראת חג הסוכות ונועד לעזור לכם הקוראים במלאכת העיצוב של ביתכם. עושה סדר ב”בלגן” ומביא לכם אינפורמציה עכשווית כדי שתוכלו לעשות זאת בקלות ובנוחות. תחשפו למוצרים וקולקציות חדשות של חברות מובילות ולמבצעים משתלמים העושים חשק לרענן את הבית בחול המועד

 

החג שהוא זמן של חופש והתחדשות ושלל המבצעים המוצעים, מאפשרים הזדמנות מצוינת לרענן ולשפר את עיצוב הבית

בחול המועד תמצאו באולמות תצוגה של החברות המובילות בתחום, מגוון ריהוט עכשווי המאפשר לצרכן להתעדכן בנעשה בעיצוב המקומי והבינלאומי ולרהט את ביתו בשלל מבצעים. כך הופכת רכישת הריהוט בחג למשתלמת וכדאית במיוחד. בנוסף נפתחת בסוכות, כמדי שנה, תערוכת ריהוטים שמתמקדת הפעם בנושא “כחומר ביד היוצר” ומאפשרת למבקריה ליהנות מהיצע גדול במחירים נוחים.

 

כדאי להכיר- אתר עיצוב אינטרנטי חדש לבונים, למשפצים ולאוהבי העיצוב – DesigNEWS

האתר המקיף מתחדש לכבוד חג הסוכות ומעלה עשרות כתבות חדשות שבהן אינפורמציה חשובה לרוכשים פרטי עיצוב וריהוט בחול המועד. האתר נוצר כדי להיות מורה נבוכים אינטרנטי לצרכן הישראלי במסע של שיפוץ ועיצוב ביתו. הצרכנים הישראלים מבלים שעות בכל יום מול מסך המחשב או הטלפון הנייד ולכן בבואנו לעצב את ביתנו, אין צורך שנכתת רגליים מחנות לחנות. ניתן להיכנס לאתר DesigNEWS לבחון ולהשוות את ההיצע של החברות המובילות בשוק, המצטיינות באיכות חומרים, גימור ובעיצוב מודרני ומקורי, במקום אחד. האתר מחולק לקטגוריות שונות – פינות ישיבה ואוכל, מטבחים, חדרי שינה, דלתות וריצוף, חדרי ילדים וארונות ועוד, ומעוצב בבאופן המקל על הניווט וההתמצאות בו.

 

השקת תו איכות ושירות חדש לטובת ציבור רוכשי הריהוט בארץ

רבות מהחברות המופיעות במגזין ובאתר, מחזיקות בתו האיכות והשירות הישראלי מבית איגוד תעשיות הריהוט הישראלי, שניתן רק לחברות העומדות בסטנדרטים נוקשים שקבע. התו, שהושק לאחרונה בקמפיין בכיכובו של השחקן הוותיק והמוערך גבי עמרני, תחת הסלוגן “שלא יעקצו אותך!”, מקל על הצרכן ועוזר לו לדעת מיהן החברות האמינות והאיכותיות בארץ. החברות המחזיקות בו מתחייבות לעמוד בתקנים נדרשים, לטפל בפנייתו של הצרכן במהירות, להעניק לפחות שנת אחריות על מוצריו, להקפיד על שקיפות וייצור של לפחות 30% בישראל ועוד.

 

ski237882

 

בברכת חג שמח

ענת שי לאור