חג הסוכות הוא הזדמנות מעולה להתחדש ולרענן את עיצוב הבית. על מנת להפוך את החיפוש אחר השראה, מוצרים איכותיים ומבצעים שווים לנוח ומהיר, הוצאנו עבורכם מהדורת חג מיוחדת, תחת השם ‘טופ ריהוטים’, המאגדת את כל המידע תחת קורת גג אחת

החגים מביאים צורך להתחדשות. הזמן החופשי, האווירה החגיגית ומבצעי החג האטרקטיביים, גורמים לרבים מאתנו לרצות לעצב את ביתנו בתקופה זו

כדי שרכישת הריהוט ואביזרי העיצוב יעשו בצורה מוצלחת ופרקטית, כדאי לתכנן מראש את הסגנון העיצובי הרצוי, ולהכין רשימה של אולמות תצוגה שיאפשרו רכישות מתאימות במחיר משתלם.

 

לשם כך ולכבוד חג הסוכות, יצאנו במהדורה מיוחדת, ‘טופ ריהוטים’, המתמקדת בטרנדים של העונה, במוצרים חדשים ובמבצעים השווים שמציעות רשתות הרהיטים הגדולות והאיכותיות בשוק

המגזין מציג קולקציות ריהוט סתוויות, אקססוריז’, חומרים חדשים, מטבחים ומשטחים המיוצרים בטכנולוגיות חדשניות, כשכל אלו יעזרו לכם לשדרג את הבית ולעדכנו עיצובית.

 

המגזין יוצא בסמיכות לתערוכת ריהוטים 2017, שקיימת כבר 40 שנה ברציפות!

התערוכה הוותיקה פותחת את שעריה בחול המועד סוכות, בגני התערוכה, מציגה את מגוון החידושים שמציעות 150 חברות מובילות בענף הריהוט והעיצוב בישראל, את הטרנדים העולמיים שיכבשו בקרוב את מרכז הבמה, ומאפשרת לרכוש רהיטים מעוצבים במחירים משתלמים.

 

בתערוכה, המושכת אליה עשרות אלפי מבקרים, מוצג השנה פרויקט ייחודי של איגוד תעשיות הריהוט בישראל, תחת השם: הבית הישראלי!

המבקרים בתערוכה, מוזמנים לבקר בגלריה שבביתן 2 שעוצבה ע”י עמית ישראל, למשפחה ישראלית מודרנית, ולהחשף לבית שלם בגודל 300 מ”ר! תוכלו להסתובב בין חדריו השונים, להתרשם מחיפויי קיר ורצפה עכשוויים, מהרהיטים ומוצרי עיצוב עדכניים, וללמוד כיצד לשים אותם יחד באופן שייצור עיצוב שלם ויפיפה, גם בביתכם.

 

עוד סיבה לחגיגה היא יום ההולדת הראשון של תו האיכות והשירות מבית איגוד תעשיות הריהוט בישראל, שהושק כדי לשמור עלינו, הצרכנים!

בתו מתהדרות רבות מהחברות הישראליות המופיעות במגזין ובאתר. תו השירות ניתן רק לחברות העומדות בסטנדרטים שנקבעו: איכות, שקיפות, אמינות ושירות. התו מקל על הצרכן לבחור יצרנים מהשורה הראשונה ומאפשר לו לעצב את ביתו ביתר ביטחון ובלב שקט.

 

כאמור, טופ ריהוטים היא מהדורה מבית DesigNEWS  מגזין אינטרנטי שהפך תוך שנה בלבד למורה נבוכים עבור אלו מאיתנו המתעניינים בעיצוב, הבונים או משפצים את ביתם, מעצבים ואדריכלים

המגזין, הופך את החיפוש אחר מידע על טרנדים ואולמות תצוגה בתחום, לפשוט ויעיל. הוא בנוי באופן נגיש ומאפשר למצוא את הכתבות והמבצעים השונים על ידי חיפוש קל ופשוט. הקטגוריות שמוצגות כוללות: חדרי שינה, חדרי ילדים, מטבחים, פינות ישיבה ואוכל, דלתות וריצוף, ארונות, ריהוט חוץ, שטיחים ועוד. כך ניתן ללמוד, בכל רגע, על ההיצע של מעצבים וחברות מובילות, לשאוב השראה ולבצע החלטות כבר בבית, מול המחשב, במקום לכתת רגליים, להתלבט ולבזבז זמן יקר.

 

בברכת חג שמח

ענת שי לאור

uaaea-caoa-iauy-aaeayiu