המעצב שלומי בוטנסקי עיצב דירה לא שגרתית, מלאה בצבעים, דוגמאות ומרקמים שונים, בה מככבות גם דלתות הפנים המיוחדות של פנדור.

 

הדירה, ממוקמת בגבעתיים ונרכשה על ידי  זוג צעיר עם תינוק. מכיוון שלא שופצה עשרות שנים, הצריכה מהפך מאסיבי על מנת להפכה לעכשווית ולהתאימה לצרכי המשפחה.

 

בני הזוג החליטו לפנות לבוטנסקי, משרד בוטיק לעיצוב ואדריכלות פנים המתמחה בהגשמת חלומות עיצוביים תוך הקפדה על נוחות, נגישות ומקסום החלל

המשרד שהוקם ומנוהל על ידי שלומי בוטנסקי, מתמחה בעיצוב דירות מגורים ווילות לשיפוץ או בבנייה חדשה, מגורי יוקרה, בתי עסק ולוביים של מתחמי מגורים. שלומי ידוע כמעצב פנים מוכשר ויצירתי הניחן בטעם אישי משובח ומצטיין בחיבור אישי עם לקוחותיו.

 

התאמת הדירה לצרכיה האינדיבידואלים של המשפחה

לפני שנדרש למלאכת העיצוב, הופקד בוטנסקי על הצד הפרקטי. התכנון המקורי של הדירה הקשה מאוד על בעלי הבית מכיוון שחדרי השינה שבחזית הרחוב הסואן הפריעו למנוחתם. לכן תוכנן מהפך תכנוני מאסיבי במסגרתו הועברו חדרי השינה מחזית הבית לעורפו כדי לאפשר להם שינה שקטה, כשהמטבח והסלון הועברו לחזית הפונה אל הרחוב.

בחירת החומרים בדירה נעשתה מתוך הבנה שהם צריכים לספק עמידות גבוהה ומינימום תחזוקה, כך שההורים הצעירים יוכלו להפנות את תשומת ליבם לתינוק החדש

לכן וכדוגמה, נבחרו דלתות הפנים של פנדור, שבנוסף לאיכותן הידועה ולעיצובן העכשווי היפיפה הן עמידות בפני רטיבות, מזיקים ושחיקה, צבען  אינו דוהה גם בעת חשיפה לאור ונראה כחדש שנים רבות.

עיצוב מודרני נועז ולקוחות שאינם מפחדים מצבע

המשפחה ביקשה לעצב דירה מודרנית, מרשימה ומפנקת, בתקציב מוגבל. הדיירים שאינם מפחדים מצבע, ושימוש במרקמים ובאלמנטים עיצוביים שונים בחלל אחד, אפשרו לבוטנסקי ללכת עם הגישה היצירתית שלו. ואכן, על ידי חיבור חומרים וצבע ויישומם באופן היוצר עניין הוא הפך את הדירה ל”חלקת אלוהים קטנה” המשקפת את טעמם הייחודי של בעליה, ושאינה דומה לדירה אחרת.

לקירות נבחר בסיס אפור בהיר, המככב בעיצוב הבית באירופה ובארץ, כשזרקורי צבע כחולים, פרטי ריהוט לבנים ופרקט עץ פראי וחם מאחדים את המראה בכל החללים ויוצקים בהם עניין

אריחי המטבח בדוגמת מטרו יושמו באופן שבו הם מתחברים בצורה אורגנית עם הפרקט. למטבח נבחרו חזיתות בגוון ובטקסטורת בטון מודרניים, המהדהדות ויזואלית עם עמודי הבטון החשופים שבסלון, ומקשרות בין שני החללים. פרטי ריהוט לבנים וממתכת, קירות ואקססוריז בגוונים כחולים, מוסיפים נופח עדכני למראה הכולל ומאחדים את החללים השונים בבית. חדר התינוקות, כדוגמה, נצבע כולו בגוון תכלת שליו ומרגיע, כשעל הקירות נתלו תמונות משעשעות של חיות, ווילונות תכלכלים חצי שקופים. כל פרטי הריהוט לבנים, למעט כיסא נדנדה כחלחל בעל רגלי עץ המתכתב היטב עם רצפת הפרקט החמימה והשטיח הכחול. הדלת הלבנה שבחדר מעוצבת בקווים רוחביים ישרים, מאובזרת בפרזול כסוף בקו מרובע, נפתחת ונסגרת בקלות וללא רעש, ומוסיפה לאווירה השלווה שבו. לסלון נבחרה ספת בד כיווצים, ספרייה אייקונית, כורסאות ורודות ווילונות אפורים המוסיפים רכות וחום.

חגיגה של טקסטורות

עיצוב הדירה מאופיין בטקסטורות שונות המתחברות ליצירה ייחודית. בטון חשוף, פרקט עץ חם, דלתות המחולקות בפסים רוחביים, וילונות רכים נשפכים שחלקם מקטיפה ושטיחים באפור וכחול, בדים חלקים או פרוותיים, אריחי גרניט פורצלן אלכסוניים המדמים עץ, מערכת מידוף ממתכת, גופי תאורה מינימליסטיים, אקססוריז מתאימים ויצירות אמנות המפוזרות ברחבי הבית.

כדי לאפשר מקסום של התקציב ולייצר חלל מרשים, הוזמנו חלק ניכר מהחומרים והאביזרים המשלימים באינטרנט מכל העולם על ידי המעצב, זאת בשילוב רכישות מספקים מקומיים איכותיים.

 

בוטנסקי עיצוב ואדריכלות פנים – מעצב פנים שלומי בוטנסקי

   www.butansky.co.il  |  054-4335535  |  צילום: יואל אליווה

לפרטים על דלתות הפנים: דלתות פנדור – pandoor.co.il *5058

 

דלתות פנדור – www.pandoor.co.il