הארון העכשווי כבר מזמן לא משמש רק לאחסון בגדים והוא עובר מהפכה של ממש בבית המודרני. הוא נתפס כפריט עיצובי ולכן תמצאו אותו משתלב בצורה מושלמת והרמונית בכל חלל בבית.

 

דלקוב

מכניסים את הארון לכל חלל בבית

עד לאחרונה נהגנו לרכוש ארונות לחדרי השינה, הילדים והאירוח בלבד. כיום משפיע טרנד ה- TOTAL LOOK והמינימליזם על כל חללי הבית, הופך אותם לדומים עיצובית, משפיע על בחירת פרטי הריהוט ומאפשר תחושת חלל אחת גדולה וניקיון עיצובי, גם כשעוברים מחדר לחדר. בניגוד לעבר איננו אוהבים להציג בביתנו לראווה חפצים רבים ואנחנו מעדיפים לאכסן אותם מאחורי דלתות סגורות, אפילו את כלי המטבח ואת הממיר בסלון.

 

Bild1313

מסתבר שיש חברת ארונות ישראלית ידועה שהרימה את הכפפה ויצאה, לראשונה בארץ, בקולקציית ארונות עכשווית ויפיפייה המותאמת לכל חללי הבית והפותרת בעבורנו את בעיית האכסון שמאפיינת את החיים המודרניים, בגלל נטייתנו לרכוש ולצבור חפצים רבים.

תמונה

ארונות המעוצבים בהתאם לסגנון הכולל של הבית

חברה זו היא חברת דלקוב, אחת החברות המובילות בתחום הארונות. היא עיצבה ביחד עם חברת RAUMPLUS הגרמנית הבינלאומית, ליין חדש של ארונות קיר עם דלתות הזזה ופתיחה דקורטיביות המותאמות לכל חלל, תוך הקפדה על חיבור לסגנון השולט בעיצוב הכולל של הבית. הארונות היפיפיים מתאימים לכל סגנון עיצובי: קלאסי, מודרני, כפרי, פרובאנס, רטרו, תעשייתי או אקלקטי.

כך נוכל בנוסף לארונות בחדרי השינה והילדים לרכוש ארונות מעוצבים לסלון המשמשים גם כמחיצה בין הפונקציות השונות בחלל המרכזי, ארונות מזווה גבוהים למטבח ולפינת האוכל המשמשים לאכסון כלי המטבח וההגשה, ארונות המאובזרים בתוכם במדפי ספרים, אכסון המולטימדיה ואפילו הטלוויזיה ועוד.

בנוסף נמצא פיתרונות מקוריים לפינת עבודה נסתרת הממוקמת בארון, ואפילו ארון לחדר רחצה המשולב בחדר השינה וההופך אותו לסוויטה מפנקת. הארונות ניתנים לפתיחה וסגירה על ידי דלתות הזזה או פתיחה, משתלבים בעיצוב הקירות בחלל ויוצרים בו שקט וניקיון עיצובי.

דלקוב- לפרטים: 03-5334747 | www.delkoub.co.il