כולנו זוכרים את אגרטלי ופסלי הפורצלן מבית סבתא. מסתבר שלאחרונה עובר החומר העתיק טוויסט מודרני, כובש את תערוכות העיצוב הגדולות בעולם, פורץ לתחומי עיצוב הארונות, חדרי האמבט והמטבח ומשמש ליצירת משטחים, חזיתות וחיפויים

 

כיום חוזר הפורצלן לאפנה ונתפס כחומר מהפכני המשנה את עולם העיצוב המודרני בשל נוחות עיבודו, עמידותו, יופיו ומראהו המינימליסטי והנקי. הפורצלן הוא חומר טבעי שבתהליך עיבודו משנה את תכונותיו מהחומר הדקיק, עדין ושביר שהכרנו בייצור אגרטלים וכלי אוכל, לחומר בעל חוזק ועמידות יוצאי דופן ממנו ניתן לייצר מחיפויי רצפה וקירות ועד לרהיטים, משטחים, ארונות,  ודלתות מטבח.

 K&M_20

מהמאה השנייה לספרה ועד לימנו 

הפורצלן, המוכר בישראל גם בשם “גרניט פורצלן”, החל לשמש אמנים ובעלי מלאכה בסין כבר במאה השנייה לספירה. הסינים שמרו בקנאות על סוד ייצורו עד שבמאה ה-18 הצליחו אהרנפריד ולטר פון צ’ירנהאוס ויוהאן פרידריך, גרמנים מסקסוניה, לפצח את טכניקת העיבוד שלו. הפורצלן אטום לנוזלים, עמיד בפני רוב הגזים והכימיקלים והוא בעל כושר בידוד חשמלי גבוה, הוא קל ודקיק תכונות שהופכות אותו לאטרקטיבי בעולם העיצוב המודרני. מוצריו נחשבים ליוקרתיים ויפיפיים ולכאלו שמשדרגים כל חלל.

 הפורצלן, חומר ישן חדש, מגיע לעיצוב הארונות בבית!

הפורצלן מככב בשנתיים האחרונות בתערוכות עיצוב מובילות בעולם, ביניהן התערוכה הנחשבת במילאנו ותערוכת IMM בגרמניה. הוא מוצג בצורות, מרקמים ושימושים חדשים ומרעננים ככיסאות, אהילי מנורות, עציצים תלויים ועוד. בחברת מטבחי רגבה, הידועה ככזו המביאה את הטרנדים, החומרים והטכנולוגיות החדשים והמעניינים ביותר לצרכן הישראלי, זיהו את יופיו והתאמתו לצרכים המודרניים המגוונים והיא מציגה קולקציית ארונות חדשה המשלבת אותו בחזיתות הארונות, במשטחים ובחיפויים. לפורצלן תכונות מיוחדות העושות אותו אטרקטיבי במיוחד לשימוש, הוא חזק, בעל משקל נמוך ועמיד במיוחד בפני חום, רטיבות ושריטות, קל לעיצוב ובעל מרקמים וצבעים שונים. השימוש בפורצלן מתאים לטרנד המראה הטבעי-מינימליסטי ששוטף אותנו בשנים האחרונות ומשתלב בצורה נהדרת עם חומרים שונים כמו דלתות מעץ או בעלות גימור מבריק, סוגים שונים של רצפות, צבעים וטקסטורות שונות של קירות וחיפויים ועוד.

Image_(36)

פורצלן לכל הבית – כי השמיים הם לא הגבול

רגבה מספקת מענה עיצובי כולל ללקוחותיה והיא מציעה ארונות קיר וחדרי ארונות, ארונות אמבט, מטבחים, מוצרים וריהוט מקוריאן, מיטות, שידות, ספריות ומוצרים משלימים כמו מוצרי חשמל ותאורה, ברזים משטחים וחיפויים. לכל אלה מצטרף כעת הפורצלן המודרני. החברה מציעה אותו גם כחיפוי לארונות אמבטיה, כחומר המשמש ליצירת משטחי עבודה מגוונים ולאלו המעוניינים ניתן  לרכוש בהזמנה מיוחדת ארונות ופרטי ריהוט בציפוי.

 www.regba.co.il