דלקוב

 מסתבר שיש חברת ארונות המציעה ללקוחותיה ארונות שהם פרי שיתוף פעולה נדיר ומיטבי בין חברה גרמנית-עולמית מצליחה לחברה ישראלית מובילה. והתוצאה? מושלמת!


דלקוב

 

המבקר באולם התצוגה היפיפה של חברות RAUMPLUS הגרמנית ודלקוב הישראלית, בדיזיין סנטר שבר”ג, נחשף לארונות וחדרי ארונות מעוצבים המותאמים לטעם הישראלי והמאובזרים בדלתות ובפרזול באיכות גרמנית. שיתוף הפעולה מאפשר עיצוב גמיש והזמנת מוצרים על פי סגנון רצוי, מידה וגודל. כראוי למוצר גרמני-ישראלי נעות דלתות הארונות בשקט, הן אטומות, מונעות חדירת אבק ומצוידות בבולמי זעזועים לסגירה קלה ובטיחותית.

 ארון הזזה יוקרתי ומעוצב – ארון בקו ישר

שתי החברות מציגות לאוהבי העיצוב העכשווי ארונות הזזה הנסגרים במישור אחד ונראים כחלק אינטגראלי מהקיר. מנגנוני הדלתות הם דוגמה מיטבית לשיתוף הפעולה שביניהן. הדלתות מאובזרות בפטנט ייחודי, קל ונוח לתפעול המאפשר לפתוח ולסגור אותן בפעולה אחת בלבד! ההקפדה על הדיוק ועל שימוש בפרזול וחומרי גלם איכותיים, מאפשרים לדלתות לנוע בצורה חלקה ושקטה לאורך שנים. ניתן להזמין אותן מחומרים שונים וביניהם זכוכית צבעונית או מודפסת המאפשרת לארון להיראות כתמונה בחדר.

DSC_0446_300_p

 

דלתות מרחפות המתאימות לעיצוב הבית עכשווי

ארון ה-Fly Door, של חברת דלקוב, בעל דלתות ההזזה החדשניות משלב את האיכות והאמינות של חברת RAUMPLUS עם עיצוב ישראלי מודרני. הדלתות נראות כמרחפות, נעות בקלות למרות רוחבן ומשקלן וללא מסילות הזזה גלויות, מאובזרות במנגנון טריקה שקט ומאובזרות בשרוול גומי גמיש המולבש על יחידת זכוכית בדלת, מאפשר גמישות ועמידות לשבר ומונע חריקות.

 מוצר מעולה במחיר תחרותי

חברת דלקוב מאפשרת לכל לקוח להתאים את עיצוב הארון וצרכיו ולטעמו בין אם הוא מודרני, קלאסי, כפרי או אקלקטי. ניתן לשלב בדלתות זכוכית, בד, עור, מראות ועוד, להדפיס כל תמונה או דוגמא ולהפוך אותו למוקד העיצובי בבית. ארונותיה נמכרים במחירים תחרותיים והם דוגמה למוצר עיצובי, פרקטי ואיכותי.

דלקוב- לפרטים: 03-5334747 | www.delkoub.co.il