מן הידוע שכל חברת ארונות מתאפיינת בקולקציה בסגנון אחד עיקרי. מסתבר שקיימת חברה ישראלית, יוצאת דופן, המציגה ללקוחותיה ארונות בכל סגנונות העיצוב המודרניים: מינימליסטי, רטרו, כפרי, אוריינטלי ועוד

 

חברת הארונות ריביירה ידועה במגוון קולקציות יצירתיות ומתקדמות טכנולוגית, המספקות לכל לקוח מענה מושלם כארון או חדר ארונות המתאימים בדיוק לביתו ולסגנון האהוב עליו

 

קולקציית ארונות טלוויזיה בקו אחד, בסגנון מודרני מינימליסטי

נמשכים לסגנון המודרני הנקי? כדאי לכם להכיר את ארון “מון בלאן” של ריביירה המאובזר במערכת מולטימדיה איכותית, המאפשרת חווית צפייה ושמיעה מושלמת ובמנגנון בפיתוח ישראלי, המאפשר פתיחה קלה במיוחד של הדלתות. הדגם השני בקולקציה “LEVEL ONE PRO” ההייטקי, מאובזר במנגנון איטלקי חדשני ומאפשר פתיחה דו צדדית של הדלתות.

חדרי ארונות מפנקים בשילוב פתרונות אכסון מתקדמים

יש בביתכם חדר ייעודי שיכול לשמש כחדר ארונות? חדרי הארונות של החברה מתוכננים ומעוצבים בדקדקנות כדי שיהיו מפנקים ופונקציונאליים. הם מאובזרים במגוון מתקני אחסון כמו מגהץ נשלף מתקפל, סלסילות ומדפים נשלפים, במגרות עם חוצצים לתכשיטים לעניבות וכד’, במדפים משופעים עם מעצור עבור נעליים, במתקני תליה יורדים ועוד.

ארונות תריסים מעץ בעיצוב נוסטלגי ובמראה יוקרתי

אוהבים עיצוב המשרה חמימות ביתית הלוקחת השראה מהעבר? סדרת הארונות של ריביירה המאובזרת בדלתות תריסי עץ מתאפיינת בעיצוב ווינטג’ אופנתי, מכניסה את העץ החם לחדר השינה, ונותנת לו מראה של פעם. התריסים מאפשרים אוורור של תכולת הארון בעודו סגור, לשם שמירה אופטימאלית על הבגדים ועל ריחם.

ארונות רחף בחיפוי זכוכית מודפסת בדוגמת משרבייה

אוהבים לחבר חומרים עכשוויים כמו זכוכית עם עיצוב אוריינטלי מיוחד? ארון דגם הימלאיה הוא בדיוק עבורכם! הוא מאובזר בדלתות רחף (ברוחב של עד 1.8 מ’ כל אחת!) בטריקה שקטה ובפרזול מאלומיניום. דלתותיו מעוצבות מזכוכית איכותית בהדפס משרבייה ייחודי המכניס את “אלף לילה ולילה” לחדר השינה. חלוקתו הפנימית גמישה ומתוכננת על לפי צרכי הלקוח.

 

ריביירה – www.riviera.co.il